Agilitatea de ardere a grăsimilor, Alte articole interesante pe aceeasi tema:


agilitatea de ardere a grăsimilor

Stii ca daca e sa recomand vreo forma de cardio, atunci in general aleg HIIT-ul, desi nu sunt neaparat impotriva antrenamentului cardio la intensitate medie sunt numai impotriva antrenamentelor exclusiv cardio. Antrenamentele cardio clasice la intensitate scazuta sau medie au si ele beneficiile lor si nu trebuie excluse din planul nostru de antrenament, totusi ti-am oferit cateva idei de antrenament HIIT pe banda de alergare pentru tonifierea fundului si ti-am si oferit un plan de antrenament mai aparte in care poti integra alaturi de sesiunea cardio si cateva elemente de antrenament cu rezistenta.

Sa vedem totusi cum mai putem elimina uneori mersul acela de zombie de pe banda de alergare cu niste antrenamente alternative care ard grasimea si dezvolta rezistenta.

Calculator de frecvență cardiacă pentru arderea grăsimilor

De fapt, acest gen de antrenamente cardio pentru arderea grasimilor agilitatea de ardere a grăsimilor chiar un nou curent in ceea ce priveste exercitiile aerobe. Nu are niciun rost sa te impotmolesti in zona de cardio a salii de fitness, mai adauga rutinei tale de antrenament si exercitii cu greutatea propriului corp, exercitii pliometrice si exercitii inspirate din CrossFit, care iti vor arde caloriile intr-un mod cat mai eficient, iti vor pune la incercare echilibrul, iti vor imbunatati agilitatea si iti vor dezvolta forta functionala.

Pagina principala Importanța arderii grăsimilor, controlul pulsului ușor - TFWG12 Csaba Molnár Se spune foarte mult că nu este bine pentru descompunerea grăsimilor dacă ne antrenăm prea tare.

Exercitii cu greutatea propriului corp Antrenamentele de conditionare cu greutatea propriului corp sunt grozave pentru ca ofera suficienta rezistenta cat sa simti ca functioneaza fara a interfera cu programul de greutati. Poti incorpora cu usurinta antrenamente cu greutatea propriului corp in zilele in care iei pauza de la ridicatul de greutati din sala de forta.

agilitatea de ardere a grăsimilor

In momentul in care faci un antrenament cu greutatea propriului corp, vrei sa completezi un circuit de miscari cu multe repetari pentru fiecare exercitiu inainte de a trece la urmatorul exercitiu. Axeaza-te pe de repetari pentru fiecare exercitiu si ia o pauza de de secunde dupa fiecare circuit.

  1. Este minunat pentru începători, cei care nu se află în cea mai bună formă fizică și încep doar antrenamente sportive regulate.
  2. Antrenamente cardio de tip circuit pentru arderea rapida a grasimilor
  3. Cât de des trebuie să fac antrenamente?

Repeta fiecare circuit de ori. Mentine o forma de executie corecta pe parcursul intregului exercitiu pentru a preveni accidentarile.

Cardio sau greutăți pentru arderea grăsimilor.

Acest tip de antrenamente iti imbunatateste capacitatea de munca si iti sporeste anduranta musculara. Temporizarea fiecarui antrenament te va ajuta in acelasi timp si sa iti monitorizezi progresele si sa iti asiguri si evolutia.

agilitatea de ardere a grăsimilor

Selecteaza exercitii pe care le practici unul dupa altul fara pauza si indeplineste numarul de repetari indicat fiecarui exercitiu. Aceasta va fi contorizata ca o runda. Repeta procesul pentru numarul alocat de runde, cu cat mai putina pauza posibil si monitorizeaza timpul.

Misiunea ta este de a termina intregul antrenament cat mai repede posibil si sa iti bati recordul personal. Model de antrenament contratimp 1 Circuit: 3 runde.