Burpees rezultatele pierderilor de grăsime. UNDE MERGE GRĂSIMEA CâND PIERDEȚI îN GREUTATE? - FITNESS -


Saltul de frânghie vă poate îmbunătăți echilibrul Prezentare generală Coarda de sărituri este o formă de exercițiu cardio pe care îl jură sportivi de talie mondială - de la boxeri la profesioniști în fotbal.

burpees rezultatele pierderilor de grăsime

Coarda de sărituri ajută: tonifică-ți gambele îmbunătățiți capacitatea pulmonară construiți rezistență. Coarda de sărituri este un antrenament pe tot corpul, deci arde multe calorii într-un timp scurt. Pentru o persoană de dimensiuni medii, sărind coarda poate chiar arde mai mult de 10 calorii pe minut.

Fără grăsime exerciții

Dar săriți singuri pe frânghie nu va fi suficient pentru a vă ajuta să slăbiți. Saltul cu frânghia poate face parte dintr-o dietă și o rutină de exerciții fizice care vă revigorează burpees rezultatele pierderilor de grăsime și vă ajută să scăpați rapid de kilograme. Cu toate acestea, există câteva alte lucruri pe care ar trebui să le știți înainte de a le încerca.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre sărituri pe coardă pentru a pierde în greutate.

burpees rezultatele pierderilor de grăsime

Cum se realizează pierderea în greutate Cheia pentru a sări coarda pentru pierderea în greutate începe cu înțelegerea modului de a pierde în greutate. Literatura medicală este de acord că prima regulă a pierderii în greutate este crearea unui deficit caloric.

Puteți face acest lucru fiind atenți la consumul de alimente și arzând calorii prin exerciții fizice. Pentru a pierde un kilogram burpees rezultatele pierderilor de grăsime grăsime pe săptămână, trebuie să creați un deficit caloric consistent de până la 1.

SCAPA DE GRASIMEA de pe burta, maini sau coapse fara - Arhivat

Aceasta se ridică la aproximativ 3. Numărul de calorii pe care le pierzi prin coarda de sărit depinde de cât de mult cântărești când începi. Greutatea este o măsură a gravitației.

burpees rezultatele pierderilor de grăsime

Când cântăriți mai mult, este nevoie de mai multă energie pentru a lucra împotriva gravitației pentru a vă mișca corpul. De aceea, persoanele care sunt mai grele ard mai multe calorii atunci când se antrenează. Rezultă pierderea în greutate a coardei de salt Rezultatele obținute prin sărituri în coardă variază în funcție de: cura de slabire nivelul de activitate nivelul de angajament față de antrenament De asemenea, va trebui să luați în considerare alți factori, cum ar fi vârsta și metabolismul, care ar putea avea impact asupra cât de repede vedeți rezultatele.

De exemplu, vom folosi o femeie de de kilograme. Prin burpees rezultatele pierderilor de grăsime atentă, ar putea fi capabilă să creeze un deficit caloric de 3.

burpees rezultatele pierderilor de grăsime

Dacă adaugă un antrenament de 20 de minute cu coarda de salt la rutina ei, 5 zile pe săptămână, va pierde încă de calorii pe zi. Este vorba de 1. Medicii nu vă recomandă să pierdeți mai mult de două kilograme pe săptămână, deoarece poate începe să vă afecteze masa musculară. Cu o rată de 1,5 kilograme de slăbire pe săptămână, ea va slăbi 6 kilograme pe lună.

Dacă se ține de rutina ei, va pierde 12 kilograme în 2 luni. Pe măsură ce greutatea ei scade, va trebui să sară pe coardă pentru o perioadă mai lungă de timp sau să-și restrângă în continuare aportul de calorii, pentru a vedea în continuare aceleași rezultate.

Ar putea dura până la 4 luni pentru ca ea să vadă rezultate dramatice, cum ar fi o pierdere în greutate de 20 de kilograme. O pierdere în greutate de 20 de kilograme ar fi un procent semnificativ din greutatea inițială, ceea ce ar putea face acest rezultat dificil de realizat. Saltul de frânghie la de lire sterline va arde semnificativ mai puține calorii decât săritul de frânghie la de lire sterline.

Cele mai nepotrivite și cele mai bune cocktail-uri pentru pierderea în greutate

Alte considerente Există și alți factori de luat în considerare atunci când săriți coarda pentru pierderea în greutate. De exemplu, a face același antrenament de mai multe ori va produce în cele din urmă rezultate în scădere. Înainte de a începe orice plan de restricție a caloriilor, este o idee bună să vorbiți cu un medic despre obiectivele dvs. Dietele precum Keto sau paleo câștigă popularitate, dar factori precum colesterolul ridicat și bolile de inimă ar putea însemna că nu sunt o alegere bună pentru dvs.

Rutina de antrenament echilibrată cu frânghia de salt vă poate ajuta să slăbiți

Un loc bun pentru a începe este să evaluați ce căutați mai întâi în cămară și frigider. Antrenament de frânghie pentru pierderea în greutate O concepție greșită cu privire la săritura coardei pentru pierderea în greutate este că săriți coarda, numai, pentru un bloc solid de timp.

Cheia pentru sărituri pe frânghie ca exercițiu aerob se află în capacitățile sale de antrenament la intervale de intensitate mare HIIT. Aceasta înseamnă că vă exersați la un nivel de intensitate ridicat pentru rafale scurte, urmate de perioade de odihnă.

Iată un eșantion de antrenament cu coarda de sărituri.

Navy Seal Burpees Workout 🥵 BEST Bodyweight At Home (HARD)

Veți avea nevoie de un cronometru sau de acces la o aplicație cu temporizator. Setul 1: Sari coarda timp de 30 de secunde drept. Acest lucru poate fi mai greu decât pare.

Alimente care ard grasimile - Te ajuta sa slabesti RAPID pierderea in greutate perioada ta

Odihnește-te 60 de secunde, apoi fă încă 30 de secunde. Repetați de 9 ori. Setul 2: Sari frânghia timp de 30 de secunde drept în timp ce alternezi picioarele, exersând să îți schimbi greutatea înainte și înapoi și să-ți strângi miezul.

burpees rezultatele pierderilor de grăsime

Odihnește-te 90 de secunde între repetări. Faceți acest lucru de încă 4 ori. Setul 3: Încheiați cu o combinație de circuite pentru cabluri de salt.

Prezentare generală

Faceți 30 de secunde de sărituri de frânghie, odihniți-vă doar 12 secunde înainte de a face 30 de secunde de sărituri. Odihnește-te 12 secunde și adaugă în 30 de secunde burpee. Odihnește-te încă o dată și termină puternic cu 30 de secunde de flotări. Cum să sari coarda Când folosiți o coardă de salt ca echipament de exerciții, poate doriți să investiți într-o coardă de salt specială dintr-un magazin de articole sportive.

Un agent de vânzări la unul dintre aceste magazine vă poate plimba prin cele mai bune modalități de a folosi o coardă de salt și dacă aveți nevoie de pantofi speciali.

Dacă nu ați folosit niciodată o ewyn pierdere în greutate airdrie de salt, sau dacă a trecut ceva timp, iată o actualizare a elementelor de bază: Începeți să stați drept și înalt, cu picioarele depărtate la lățimea umerilor și frânghia din spatele picioarelor.

Folosiți-vă mâinile pentru a roti coarda înainte într-o singură mișcare. Pe măsură ce balansați coarda înainte, vă mișcați, de asemenea, încheieturile ușor în sus, astfel încât coarda să coboare între glezne și genunchi. S-ar putea să doriți să practicați această mișcare de câteva ori și să vedeți unde cade coarda înainte de a încerca să sari peste ea.

Cronometrează-ți leagănul de coardă, astfel încât să poți ridica genunchii împreună și sări peste coardă când îți trece peste cap. După ce ați făcut acest lucru cu succes, continuați!

Ars grăsime burtă fără exerciții fizice Fără grăsime exerciții Add: fytyqimy52 - Date: - Views: - Clicks: Menținerea masei musculare cu exerciții fizice Faceți exerciții ars grăsime burtă fără exerciții fizice cardio de trei-cinci ori pe săptămână. Dacă mănânci mai puține calorii decât arzi slăbești grăsime chiar și fără exerciții sau cardio. Rasele care necesită o mulțime de exerciții fizice sunt bune pentru oamenii în aer liber, cei activi sau cei interesați să-și antreneze câinele pentru a concura într-un sport de câine de mare.

Vedeți de câte ori puteți trece coarda sub picioare fără a vă opri. Această mișcare poate necesita o anumită practică, dar în cele din urmă va veni natural. Alte beneficii pentru sănătate ale săriturilor pe coardă Pierderea în greutate nu este singurul beneficiu potențial pentru sănătate al săriturilor pe coardă.

Alcoolul și arderea grăsimilor

Saltul de frânghie îți îmbunătățește sănătatea inimii Când folosiți coarda de salt ca rutină de antrenament, vă veți ridica ritmul cardiac la o intensitate mai mare decât era obișnuită. S-a demonstrat că antrenamentele de intensitate ridicată vă fac inima mai puternică și vă scad riscul de accident vascular cerebral și boli de inimă.

Fotografii relevante fără drepturi de autor Cuvinte cheie de căutare Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii. Urmează aceste 13 sfaturi infailibile de nutriție pentru a te ajuta să scapi de eliminarea pierderilor de grăsime corporală nedorită — repede. Dacă vrei să îți fibrezi fizicul să lămurim un lucru: Trebuie să consumi mai puține calorii decât arde corpul într-o zi pentru a da jos kilogramele nedorite. Dacă însă ești la fel ca majoritatea culturiștilor în această perioadă a anului și vrei să dai jos absolut toată grăsimea, abordarea ta în ceea ce privește nutriția trebuie să fie puțin mai calculată decât a tăia pur și simplu câteva calorii.

Saltul de frânghie poate scădea grăsimea din burtă Nici un antrenament nu este eficient de unul singur - fără dietă - pentru a scăpa de grăsimea din burtă. Dar exercițiul HIIT, cum ar fi coarda de salt, a fost legat de rezultate mai rapide ale pierderii de grăsime, în special în jurul abdomenului și al mușchilor trunchiului.

burpees rezultatele pierderilor de grăsime