Calculul pentru pierderea de grăsimi, Rata maximă de pierdere de grăsime


Formula pentru calcularea BPU pentru pierderea în greutate.

  1. Slăbiți intestinul
  2. Dieta indiana andreea raicu
  3. Bju ca o componentă a pierderii eficiente în greutate.
  4. Cum să mi pierd greutatea în mod natural
  5. Care este un arzător bun de grăsime de la gnc

BPU, ca o componentă a pierderii eficiente în greutate. Considerăm dieta calorică Data vorbirii: Presupun că toți au înțeles deja că pentru o dietă sănătoasă este foarte important să consume macroelemente "de înaltă calitate".

Pentru cei care au uitat: macroelementele se numesc substanțe organice direct implicate în viața corpului, sunt proteine, grăsimi și carbohidrați. Să ne amintim încă o dată cum să calculam corect rata de bpu pentru tine.

P — înălțimea umană, cm. Cum se calculează proteinele, grăsimile, carbohidrații Pentru a asigura pierderea eficientă în greutate, trebuie să știți KBJU — cantitatea de substanțe de bază necesare pentru existența normală a unei anumite persoane. Cum se calculează proteinele, grăsimile, carbohidrații? Veți avea nevoie de o formulă și astfel de date: aportul zilnic de calorii; Standarde BZHU pentru ziua respectivă; discrepanță admisibilă din valorile calculate; conținut de calorii 1 gram de substanțe de bază.

Norma de proteine, grăsimi și carbohidrați Voi face o rezervare imediat că vorbim doar despre alimentele de înaltă calitate. Dacă vorbim, de exemplu, despre carbohidrați, apoi în mod autonom carbohidrați complecși care sunt procesate lent de organismul nostru.

  • Calculul pentru pierderea de grăsime corporală |
  • Metoda zig zag pierderea de grăsime - Cum punem in aplicare metoda caloriilor zig zag?
  • Tocmai din cauza acestei compozitii a corpului lor.

Plăci de grâu - De asemenea, carbohidrați și norme zilnice de către aceștia pot fi și cadran. Dar, cel mai probabil, aceste panouri vă vor transforma treptat într-un bun.

calculul pentru pierderea de grăsimi

Deci, există o relație general acceptată de BJW în care corpul uman se simte bine și nu are un stres metabolic. Aceasta este, dacă nu aveți nevoie să pierdeți în greutate sau să câștigați greutate. Dacă doriți să pierdeți în greutate, Raportul se modifică ușor: 3.

Calculul pentru pierderea de grăsime corporală

Și pentru simularea în masă este necesară creșterea volumului de alimente consumate prin selectarea raportului 1 sau al doilea din nou, în funcție de parametrii corpului. Calcularea unei norme individuale a BJ Pentru fiecare persoană există o normă individuală de macroelemente necesare pentru metabolismul stabil. Pentru a vă considera un PP-Shnik complet, trebuie să calculați această rată.

Calculați cel mai ușor toate în calculatorul online de mai jos fie că este norma standard sau pentru pierderea în greutate. Rata calculată a KCAL pe zi am denotăm indicatorul zilei.

Pentru a obține un rezultat specific, veți consulta cu siguranță un antrenor sau nutriționist. Calculatorul nu ia în considerare numeroasele nuanțe și starea sănătății.

Colectați calculul pentru pierderea de grăsimi indicatorii disponibili. Acum puteți calcula numărul de bugete, care este necesar pe zi cu o persoană subțire considerăm subțire, deoarece există, de obicei, mai mult :. Luăm procentajul BPU pe zi: Sarcina noastră este de a traduce acest raport în calorii și grame pe care le putem opera în formarea dietei. Pentru aceasta trebuie să știți cât de mult kcal în 1 grame de fiecare macroelement.

calculul pentru pierderea de grăsimi

Pasul 3. Asta e tot! Am primit norma BPU și în grame și în calorii pentru o zi. Ce nu-mi plac formulele? Apoi am citit mai departe - să vedem exemplul calculului. Exemplu de calcul al normei mugurului Să presupunem că am calculat caloriile zilnice pentru pierderea în greutate până în ziua - kcal în calculator.

Acest lucru facilitează foarte mult numărarea.

calculul pentru pierderea de grăsimi

De exemplu, FatSecret și Caloricator. Primul serviciu ajută la urmărirea KBJ-ului zilnic, iar al doilea este convenabil în numărarea conținutului caloric al felurilor preparate de dvs. Conduceți jurnalul alimentar. Puteți înregistra imediat în aplicația de pe telefon sau în notepad de hârtie.

  • Cum arată 50 g de carbohidrați, 30 g de proteine și 20 g de grăsime?

Dar la sfârșitul zilei sumele și numără - cât de mult și ceea ce ați mâncat. Faceți pauze: cadre prea stricte, cu cuvintele: "Oh, Doamne! Ieri am simțit mărul și nu l-am cântărit! Cum aflu cât de multe calorii și buget a mâncat acum?! Trăiesc mai ușor. Creați o listă de mâncăruri simple și ușor complexecalculați KBJU pentru ei.

Te va ajuta foarte mult când nu există timp, forțe, dorința de a se pregăti pentru feluri de mâncare și mâncarea lor.

Rata maximă de pierdere de grăsime

Vino cu o dietă timp de o săptămână. Plătiți în weekend 15 minute și gândiți-vă la meniul săptămânal sau, cel puțin, de trei zile. Serios, planificând un asistent foarte bun! Pe baza punctului 8puteți crea și o listă de produse care, de asemenea, recomandă cumpărarea în avans timp de 3 zile înainte. Deci, veți avea întotdeauna "materii prime", de la care puteți crea ceva "potrivit - util". În momentul de față. Și încep o calculul pentru pierderea de grăsimi "campanie cu greutate", pentru că eu, așa cum spune bunica, "simți puțin".

Stres, probabil. Voi merge la FatSecret. Proteina este necesară pentru sănătatea dumneavoastră, deoarece este o componentă structurală a enzimelor, receptorii de celule, moleculele de semnal și principalele material de construcții Pentru mușchii și oasele voastre.

Proteinele îndeplinesc, calculul pentru pierderea de grăsimi asemenea, funcții ale transportatorilor, iar componentele de aminoacizi ale proteinelor servesc ca predecesori ai hormonilor și vitaminelor Consumul excesiv de proteine Proteina este necesară pentru sănătatea dvs. Slabeste cu un leu pe zi îndeplinesc, de asemenea, funcțiile purtătorilor, iar componentele de aminoacizi ale proteinelor servesc ca predecesori ai hormonilor și vitaminelor.

Dar când vine vorba de doza zilnică recomandată, opiniile nu sunt de calculul pentru pierderea de grăsimi. Cu toate cum vă îndepărtați de talie, ar fi rezonabil să urmați numărul lor pentru a vă asigura că nu ați exagerat-o.

Americanii consumă cea mai mare parte a întregii cărți pe cap de locuitor în lume - mai mult de de kilograme de carne de porc, păsări și carne de vită pe an, și datele sugerează că este prea mult pentru o sănătate optimă. Ceea ce este mai rău, majoritatea covârșitoare a cărnii provine de la animalele cultivate în condiții nenaturale Cafoanea căror calitatea este semnificativ inferioară din carnea de cultivată organic, decolorată cu iarbă în pășune animală.

Pentru a înțelege de ce consumul de prea multă proteină este o idee proastă, gândiți-vă la următoarele: Când consumați mai multă proteină decât aveți nevoie de corpul vostru, corpul dvs. Acest lucru poate duce la deshidratarea cronică, care a fost găsită în studiul dedicat rezistenței sportivilor. Această cale joacă un rol important și semnificativ în dezvoltarea multor cancer. Este, de asemenea, o ajustare importantă a procesului de îmbătrânire. Proteina excesivă are, de asemenea, un efect advers asupra traseului GCN2, care, ca și mTOR, este implicat în procesul de îmbătrânire.

Cum să calculați mai precis normele nevoilor proteinei În această formulă, trebuie mai întâi să determinați masa musculară a corpului dumneavoastră. Pentru a face acest lucru, deduceți procentul de grăsime din corpul dvs.

MENIU Pentru SLABIRE 1900 KCAL - Ce Mananc intr-o zi!

Apoi, multiplicați acest procent în acest caz 0,7 la greutatea dvs. De exemplu, dacă cântărește de lire sterline; 0,7, înmulțit cueste egal cu de kilograme de masă musculară a corpului. La prima vedere, aceste recomandări par destul de aproape pentru a respinge argumentele.

Principala diferență este că, în instrucțiunile Statelor Unite, nu este luată în considerare o masă de grăsime, care poate varia foarte mult de la o persoană la alta, chiar dacă cântăresc la fel. Într-o astfel de afacere nu ar trebui să fie ghici pentru că este prea important.

Acesta este într-adevăr singurul nutrient pe care trebuie să-l urmați îndeaproape. Doar înregistrați cu atenție produse adecvate Și cantitățile lor, deoarece rezultatele vor fi inexacte dacă introduceți date greșite.

Aceasta include persoanele în vârstă, femeile însărcinate și cei care sunt instruiți agresiv sau participă la concursuri. Personal, eu, deși am trecut de aproximativ 9 mile pe zi și tren pentru o oră mai mult decât norma, îmi restricționez încă proteina din 75 g pe zi. Dar gândiți-vă doar dacă mâncați mult mult mai puțin normă.

Este important să înțelegeți că proteina în sine nu este magic Tool. Aveți nevoie de pregătirea puterii pentru a crește mușchiul și pentru a întări oasele. Dacă aveți cancer, trebuie să aveți grijă deosebită în ceea ce privește stimularea rutei MTOR a excesului de proteine.

calculul pentru pierderea de grăsimi

În plus față de exerciții, persoanele în vârstă vor fi, de asemenea, utile pentru a crește consumul de leucină. Amino acidul leucină semnalează mușchii pe care trebuie să-l întărească sinteza proteinelor.

De fapt, leucina, după cum se arată, stimulează sinteza proteină musculară Chiar și în timpul restricției nutriției sau după probleme fizice pe termen lung. Pentru a determina dacă aveți prea multă proteină, pur și simplu calculați masa corpului dvs. Ideal pentru majoritatea oamenilor Cantitatea este o porțiune de carne în 3 uncii și nu fripturi pe 9 sau 12 uncii!

Arde grăsimea de pe burtă în 10 zile cu o bătură fantastică, Pierderea de grăsime 40 40 20

Astfel, omletul a două ouă vă va oferi aproximativ grame de proteine. Potrivit Dr. În esență, cei care mănâncă mai multe pești decât carnea roșie, consumă automat mult mai puțină proteină. Urmați cu atenție originea cărnii pe care o consumați Calitatea cărnii pe care o consumi este la fel de importantă ca și cantitatea sa. De regulă, singura carne pe care o recomand este, este carnea de animale cultivate pe o pășune în condiții naturale și o iarbă semnată acest lucru este, desigur, se referă atât la produsele calculul pentru pierderea de grăsimi, cât și ouăle.

Astfel de carne este mult superioară calității fabricii. Carne de vită și pasăre anorganică vor fi probabil infectați cu erbicide, pesticide, hormoni, antibiotice și altele droguriprecum și OMO de boabe modificate genetic, care sunt de obicei hrăniți animale.

Studiile arată că această boală poate face parte din puzzle-ul bolii Alzheimer.

Estimator de pierdere în greutate

Daunele sunt identice cu ceea somnul pierde burta gras se observă din rabiele de vacă, cu excepția vitezei cu care infecția distruge creierul și provoacă moartea.

Înun proiect comun de cercetare între minister agricultură Statele Unite USDA și Universitatea din Clemson au identificat un total de 10 zone-cheie în care carnea de vită, obținută din vacile, hrănindu-și iarba, este mai bună pentru sănătatea umană decât vacile de carne de vită cu cereale. O comparație a dus la alocarea următoarelor avantaje ale vacilor din plante de carne de vită: Mare Omega-3 Raportul mai sănătos al omega-6 și omega-3 acizi grași 1.

Am întrebări - întrebați-le P. Și amintiți-vă, doar schimbarea conștiinței dvs.

Foaie de calcul pentru pierderea de grăsime corporală

Master of Sports pe culturism, câștigătorul Europei Arnold Classic în numirea fizicii bărbaților și fondatorul serviciului de bucătărie Nivel Denis Gusev explică modul de calculare corectă a calorii și bugetului pentru a atinge orice scop și sugerează formula necesară pentru acest lucru.

Înainte de a calcula, este necesar să se calculeze conținutul de calorii al dietei. Calorie este volumul de energie pe care organismul o primește ca rezultat al procesării alimentelor.

Cunoașterea calorii totale afectează rezultatul eforturilor unei persoane care urmăresc scopul definit.

Pierderea de grăsime 40 40 20

Dacă o persoană trebuie să piardă în greutate, el trebuie să reducă calorii alimente, cum ar fi sau de calorii - în funcție de greutate. Dacă greutatea unei persoane este foarte mare, apoi cu 1. După aceea, este necesar să se calculeze închiderea. Toate produsele constau din trei mici micronutrienți - proteine, grăsimi și carbohidrați acesta este BJO.

Să luăm în considerare un exemplu. Fata vrea să piardă în greutate. Acesta consumă de calorii, respectiv, introducem o lipsă de kcal. Acum, conținutul caloric al dietei sale este de 1.