Cel mai bun mod de a pierde grăsimea pieptului superior, Efectuați exercițiul cardiovascular


Slabit/eliminat grasime in partea superioara a corpului - Forumul Softpedia, Ținem legătura!

Alimente de evitat Nu întoarceți spatele grăsimii din spate! Deoarece acele pliuri din spate căzute sunt asociate cu rezistența la insulină, testosteron ridicat și toleranță scăzută la carbohidrați. Pentru a fi specific, dacă aveți grăsime din spate, sunteți expus riscului de diabet, PCO și infertilitate. Pentru a scăpa de grăsimea din spate, trebuie să mâncați sănătos și să exersați mușchii spatelui. Acești mușchi - laturile, capcanele, coloanele erectoare, romboizi etc. Iată 15 exerciții și o listă de alimente de mâncat și de evitat să scapi de grăsimea din spate.

Citiți mai departe. Obțineți o încălzire solidă de 10 minute pentru a vă pregăti corpul pentru explozia de antrenament. Iată ce ar trebui să faci. Înclinări ale capului - 1 set de 10 repetări Întoarcerea gâtului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Cercuri de încheietura mâinii - 1 set de 10 repetări Cercuri de umăr - 1 set de 10 repetări Cercuri de talie - 1 set de 10 repetări Lunges laterale - 1 set de 10 repetări Creșteri de vițel - 2 seturi de 10 repetări Jacks jumping - 2 seturi de 20 de repetări Spot jogging - 3 minute Răsucire în partea superioară a corpului - 1 set de 10 repetări Atingere alternativă în picioare - 1 set de 15 repetări Crunch-uri laterale în picioare - 1 set de 10 repetări Cercurile gleznei - 1 set de 10 repetări Acum, sunteți gata pentru exercițiile de spate.

cum să pierzi midrifful și grăsimea buricului aas pentru pierderea de grăsimi

Îndoit peste rând Țintă - Lats, romboizi, delturi din spate, capcane și biceps. Cum se face Bent Over Row Ține o ganteră în fiecare mână și stai drept cu picioarele apropiate. Îndoiți-vă înainte, împingeți șoldurile înapoi, astfel încât coloana vertebrală să rămână lungă, flectați puțin genunchii, rulați umerii înapoi, deschideți pieptul și priviți drept înainte.

cât timp înainte de arderea grăsimilor slimming spas cape town

Aceasta este poziția ta de plecare. Ținând nucleul angajat, flectați coatele și ondulați parțial brațele. Simultan, trageți brațele înapoi până când coatele ajung chiar în spatele umerilor.

trenul ajută la arderea grăsimilor pierdere în greutate hudson wi

Aduceți brațele înapoi în poziția de plecare. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu rotunjiți umerii și nu vă aplecați. Rulați umerii înapoi și apoi faceți acest exercițiu pentru a viza mușchii spatelui.

Un braț cu gantere Shutterstock Țintă - Lats, romboizi, erector spinae, capcane inferioare, manșete rotative, omoplați, biceps și miez. Cum să faci un braț Dumbbell Row Așezați genunchiul drept pe o bancă plană, iar mâna dreaptă pe bancă.

Cum să reduc grăsimea de pe corpul meu superior

Păstrați palma plată, coloana vertebrală în linie cu fesele, piciorul stâng puțin mai lat decât lățimea umerilor și genunchiul stâng îndoit puțin. Ridică gantera cu mâna stângă. Țineți mâna stângă întinsă în jos și slăbiți-vă gâtul. Păstrați umerii ciupiți înapoi, priviți în jos și mențineți nucleul angajat.

Produse permise

Aceasta este poziția de plecare. Flexați cotul stâng și trageți gantera în sus până aproape că ajunge la axilă. Încet, coboară mâna în poziția inițială. După ce ați terminat un set, faceți același lucru cu mâna dreaptă. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Păstrați coloana vertebrală într-o poziție neutră și piciorul plat pe sol.

Îndoit peste spatele Delt ridică Youtube Țintă - Lats cel mai bun mod de a pierde grăsimea pieptului superior deltoizi posterioare. Îndoiți-vă împingând ușor șoldurile, întindeți mâinile în fața dvs. Împingeți pieptul înainte și mențineți nucleul angajat.

Îndoiți ușor coatele și trageți-vă brațele înapoi până când coatele sunt îndreptate spre tavan. Încet, aduceți brațele înapoi la poziția inițială. Seturi și repetări - 2 seturi de 15 repetări Bacsis - Mențineți coloana vertebrală în poziție neutră.

Ce exerciții pentru a elimina grăsimea din spate? TOP15

Dispozitiv lat de prindere lat Shutterstock Țintă - Lats, mușchii teres, trapez, romboizi, infraspinatus, mușchi serratus, umeri și biceps. Cum să faceți latitudinea cu prindere lată Prindeți partea îndoită a barei largi deasupra capului atașată la scripete pe mașina de derulare laterală.

Trageți-l în jos și așezați-vă cu fața spre mașină, cu genunchii sub tampoane, tart cherry concentrat pentru pierderea în greutate dreaptă, pieptul afară, umerii înapoi, miezul cuplat și picioarele plate pe pământ. Înclinați-vă ușor înapoi și trageți tija în jos cu coatele flectând și mișcându-vă mai întâi în jos și apoi înapoi până când tija aproape vă atinge pieptul superior.

Eliberați tija încet până când mâinile dvs. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu eliberați tija prea repede. Controlați mișcarea pentru a lucra corect mușchii spatelui. Dispozitivul de derulare a cablului Youtube Țintă - Lats, deltoizi, biceps și partea inferioară a spatelui. Cum să faceți un cablu derulant Așezați-vă cu fața către mașina lat cu o bară largă deasupra atașată la scripete.

Mâinile trebuie să fie mai aproape de distanța dintre lățimea umerilor și palmele îndreptate spre tine. Țineți bara și reglați genunchii astfel încât să fie chiar deasupra genunchilor.

Cum de a pierde grăsimea coapsei, Cum ardem grasimea din jurul taliei

Păstrați-vă picioarele plate pe pământ și mâinile complet extinse deasupra capului. Înclinați-vă puțin și împingeți pieptul afară. Respirați și trageți bara în jos până când aproape vă atinge pieptul superior. Adu-ți umerii și coatele înapoi.

cum să pierdeți în greutate în 4 5 luni nexus pierdere în greutate fresno ca

Respirați și eliberați încet bara înapoi în poziția inițială unde brațele dvs. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Strângeți mușchii spatelui atunci când ajungeți la poziția complet contractată.

De asemenea, țineți coatele aproape de corp.

  1. Cele mai bune 15 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate - Artrită
  2. Cum să pierzi grăsimea superioară a abdomenului acasă - Cauze și soluții - Ingrijirea Pielii -
  3. Subțire în 3 zile
  4. Din păcate, nu putem pierde în greutate pentru o anumită poziție.
  5. Cum să pierzi grăsimea din spate: 10 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  6. Cum să reduc grăsimea de pe corpul meu superior - Sănătate -
  7. Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului - Cereale Cel mai bun mod de a pierde grăsimea superioară a spatelui.

Pulover Lat întins Țintă - Lats, umeri, biceps, triceps și miez. Cum să faci minciuni pulover lat Așezați-vă plat pe covor, cu genunchii flecați și cu picioarele plate pe pământ. Țineți o ganteră ușoară în fiecare mână și aduceți-o chiar deasupra pieptului, extinzând complet mâinile. Atingeți ganterele, pieptul afară, umerii răsuciți înapoi și mențineți nucleul angajat. Respirați și cel mai bun mod de a pierde grăsimea pieptului superior ganterele de la piept la cap nu la frunte.

Respirați și aduceți mâinile înapoi direct deasupra pieptului. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Asigurați-vă că vă mențineți nucleul angajat atunci când faceți acest exercițiu. Rândul de cablu așezat Youtube Țintă - Trapez, lat, erector spinae, deltoizi, biceps și flexori ai încheieturii mâinii.

Recunoașteți potențialele complicații pentru sănătate

Cum se face rândul de cablu așezat Așezați-vă pe bancă cu fața către mașina lat. Apucați accesoriul inferior de prindere apropiat care este atașat la scripete. Țineți genunchii ușor îndoiți, picioarele pe suportul de picioare dedesubt, brațele complet întinse, pieptul afară și așezați-vă drept. Trageți omoplații în jos și înapoi, urmat de îndoirea coatelor și trageți atașamentul aproape de abdomen. Aduceți încet brațele înapoi la poziția inițială. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu scoateți coatele, ridicați din umeri și nu trageți trunchiul superior înapoi în timp ce vâslați.

Reduce caloriile

Cum să faceți aplecat peste rândul Barbell Apuca bara cu o prindere îngustă. Țineți mâinile complet întinse în jos, rulați umerii înapoi, pieptul afară, nucleul cuplat și capul în linie cu coloana vertebrală. Stai cu picioarele la lățimea umerilor și genunchii ușor îndoiți.

pierdere în greutate și vise vii burner de grăsime în fiecare zi

Împingeți șoldurile puțin și păstrați trunchiul superior la 45 de grade cu podeaua. Trageți de bara în sus până aproape că vă atinge abdomenul.

Cum pot pierde grăsimea superioară a spatelui

Coborâți încet bara înapoi în poziția inițială. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - De asemenea, puteți face acest exercițiu cu o priză largă pentru a vă viza deltoizii din spate.

large de salcie albă pentru pierderea în greutate fructe de slabit

Rând inversat Țintă - Lats, umeri, biceps și piept. Cum se face rândul inversat Ai nevoie de un raft ghemuit cu o bară setată la jumătatea înălțimii tale. Asigurați-vă că bara nu se mișcă.

Țineți bara cu o strângere strânsă, cu palmele îndreptate spre exterior, picioarele întinse, picioarele plate pe pământ și mâinile complet întinse.