Creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână, Program de nutriție: Timp pentru a construi masa musculară! - Blog de nutriție XXL


Acest lucru se datorează faptului că IMC nu este considerat o evaluare adecvată pentru copii și adolescenți.

Program de nutriție: Timp pentru a construi masa musculară!

În cazul lor, determinarea stării de sănătate fizică și sănătate se efectuează folosind alte teste. În cazul în care găsiți rezultatul dvs. Numai el poate găsi dieta potrivită și exerciții fizice pentru tine. Pierderea în greutate fără supravegherea de specialitate poate fi nesigură. Nu este deloc necesar să calculați singur indicele de masă corporală. Calculatorul nostru online la îndemână face toate lucrurile pentru tine.

Cum se utilizează calculatorul Un calculator online al indicelui de masă corporală va simplifica mult sarcina. Dar pentru ca valoarea rezultată să fie cât mai corectă, trebuie să vă cunoașteți greutatea și înălțimea exactă. Folosiți următoarele sfaturi pentru a le măsura corect. Trebuie să vă cântăriți dimineața și strict pe stomacul gol. Pentru a măsura greutatea: Puneți echilibrul pe o suprafață plană. Este de dorit să stea mereu într-un singur loc.

Calculator - procent de grăsime corporală

Întotdeauna cântărește-te dimineața. În acest moment, valoarea văzută va fi cât se poate de exactă. Asigurați-vă că utilizați toaleta înainte de a urca pe cântar. Cântărește-te în aceleași haine fără încălțăminte. Pentru a vă măsura singur înălțimea: În primul rând, luați o cutie mică într-o mână și un creion și o oglindă mică în cealaltă.

creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână

Sau găsește un loc împotriva peretelui opus oglinzii. Chiar și papucii cu tălpi subțiri pot denatura serios rezultatul, așa că scoateți-vă pantofii. Îndepărtați hainele și toate accesoriile pentru păr. Pieptănă-ți părul astfel încât să se întindă plat. Găsiți o zonă lângă un perete cu o podea plată. Cel mai bine este dacă podeaua este dale.

Stai aproape de perete, apăsând coloana vertebrală împotriva lui. Puneți-vă picioarele și apăsați-le ferm pe podea. Îndreptați cât mai mult posibil. Asigurați-vă că capul, umerii, fesele și creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână sunt în contact cu peretele.

Priveste inainte si ridica barbia. Va ajuta la îndreptarea corpului.

creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână

Ridicați cutia, așezați-o pe cap și apăsați-o ferm pe perete. Folosiți o oglindă pentru a verifica dacă caseta este orizontală. Dacă este chiar ușor înclinat, măsurarea va fi inexactă. Folosiți un creion pentru a marca nivelul la care vă aflați capul. Pentru a face acest lucru, marcați pe perete locul în care se află partea inferioară a casetei.

Procent din pierderea în greutate corporală pe săptămână

Trebuie doar să măsurați distanța de la podea până la marcaj folosind o bandă de măsurare. Puteți măsura singur înălțimea folosind o cutie sau carte.

creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână

După ce ați luat toate măsurătorile, va trebui să le introduceți în câmpurile calculatorului online. Nu uitați că valoarea obținută este doar pentru referință și nu poate înlocui sfaturile unui specialist.

creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână

Limitări în utilizarea metodei Ca și alte teste pentru evaluarea greutății, calculul indicelui de masă corporală nu este universal. Formula are o serie de limitări, printre care există criterii precum vârsta și caracteristicile corpului.

Cine nu ar trebui să utilizeze IMC pentru a-și determina sănătatea și starea de fitness?

Cum să ne măsurăm progresul către o compoziție corporală mai bună?

Femeile însărcinate și care alăptează. Copii și adolescenți cu vârsta sub 18 ani.

creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână

Sportivi profesioniști în cazul lor, o cifră ridicată va fi obținută datorită masei musculare mari. De asemenea, aceste categorii de persoane nu ar trebui să utilizeze indicele pentru a-și calcula greutatea ideală. Pentru a elimina inexactitatea indicatorului IMC, au fost create numeroase tabele care să-l descifreze.

Unele dintre ele includ un astfel de parametru precum vârsta, în timp ce altele sunt concepute special pentru femei sau bărbați. Când evaluați rezultatul, studiați toate tabelele disponibile.

Astfel, determinarea indicelui de masă corporală este una dintre modalitățile de evaluare a stării fizice a organismului. Poate fi utilizat pentru creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână bărbații și femeile cu vârsta peste 18 ani. De asemenea, puteți afla greutatea ideală folosind indicele. Cercetările arată că persoanele cu IMC în intervalul normal au o sănătate mai bună și o speranță de viață mai lungă.

Puteți calcula singur acest indicator sau utilizând aplicații online speciale. Împărtășiți rezultatele și lăsați dorințele dvs. Calculele simple vă permit să determinați creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână o persoană suferă de anorexie, preobezitate sau obezitate, sau greutatea sa este în limita normală. Termenul medical a trecut mult timp în viața de zi cu zi, este folosit în mod activ de către persoanele care își urmăresc sănătatea și figura.

Să aruncăm o privire mai atentă la ce înseamnă, de ce este calculată. De ce trebuie să știți IMC Datele Organizației Mondiale a Sănătății arată că obezitatea se află în prezent pe pozițiile de frunte în clasamentul bolilor. Medicii combat cu succes diverse tipuri de patologii, infecții și boli. Dar lupta împotriva excesului de greutate nu arată încă rezultate bune. Motivul este un mod de viață greșit, o abundență de fast-food, mâncare grasă.

Consecințele obezității, excesului de greutate sunt îngrozitoare - diabet zaharat tip 2, tendință la atacuri de cord, perturbarea organelor interne. Indicele de masă corporală poate indica probleme în organism: o valoare crescută indică riscurile unor boli grave asociate cu excesul de greutate: hipertensiune arterială, diabet, vene varicoase, probleme ale sistemului cardiovascular, ale sistemului digestiv, ale organelor interne; o valoare redusă este un semnal de flor jamaica pierdere în greutate, posibile deficiențe de vitamine, minerale, nutrienți.

Un corp slăbit este mai puțin rezistent la influențele externe. Există o scădere a imunității locale, a reacțiilor de protecție. Lipsa masei grase, IMC scăzut poate indica diabet de tip 1, osteoporoză, tulburări digestive, probleme mentale, tulburări alimentare. Cum se calculează indicele de masă corporală pentru femei Se obișnuiește să se calculeze IMC după formula lui Adolphe Quetelet.

A fost dezvoltat t3 recenzii de arzător de grăsime mijlocul secolului trecut, ținând cont doar de înălțimea și greutatea unei persoane.

În același timp, vârsta, alte caracteristici individuale, precum talia sau circumferința șoldului, nu sunt luate în considerare.

Pentru interpretarea corectă a valorii obținute, specialiștii în pierderea în greutate recurg la cercetări suplimentare: este necesar să se identifice adevăratele motive pentru a obține kilograme în plus pentru a întocmi un plan pentru a scăpa de ele.

creșterea maximă a procentului de grăsime corporală pe săptămână

După determinarea IMC, dacă depășește norma pentru înălțime, greutate și vârstă, se recomandă să se efectueze un examen complet la o clinică de pierdere în greutate.

Este important să se determine procentul de grăsime și țesut muscular. O abordare atât de serioasă și detaliată a problemei poate fi salutară. De ce?

Procentul de grasime corporala(formula orientativa) conform IMC

Deoarece depozitele de grăsime sunt de obicei concentrate în anumite zone: pe abdomen, coapse, în jurul organelor interne. Unele combinații, întinderea și proporțiile acestor depozite, care sunt detectate în timpul examinării la o clinică de pierdere în greutate, pot indica boli periculoase.

Și formula simplă de BMI acceptată în general, desigur, nu ține cont de toate detaliile privind localizarea kilogramelor în plus.

Procentul de grăsime corporală - calcul, valorile recomandate

Greutatea ta ideală Greutatea unei femei este considerată ideală dacă: nu provoacă disconfort; nu restricționează o femeie în activitățile sale zilnice; nu provoacă probleme de sănătate; nu prezintă riscuri potențiale: probabilitatea de a dezvolta diabet zaharat de tip 2, hipertensiune arterială, colesterol ridicat, boli de inimă.

Există diferite modalități de a vă determina greutatea ideală. Cele mai frecvente sunt următoarele: După indicele de masă corporală. Dacă este normal, nu există boli concomitente, nu trebuie să vă faceți griji. Se scade de la înălțime în centimetri.

De-a lungul faldului de burtă. Norma pentru femei este de cm. Utilizați un calculator online. Cea mai bună modalitate de a determina valoarea indicelui de masă corporală este să se supună unei examinări cuprinzătoare folosind echipamente speciale. Este disponibil în clinici de slăbit. Experții vor determina raportul dintre grăsimi, masa musculară, greutatea ideală, indicatorii necesari pentru a determina starea de sănătate, vor compune o dietă. Formula indicelui de masă corporală Există o formulă general acceptată de A.