Cum puteți pierde grăsimea inferioară din spate


Detoxifiere: Într-o perioadă îndelungată, dacă luați o dietă alimentară slabă și există o lipsă de exerciții fizice în regimul zilnic de rutină, atunci grăsimea începe să se acumuleze pe partea din spate a corpului. Acest lucru predomină cu femeile mult prea mult din cauza stilului de viață sedentar și a lipsei unei diete nutritive și bogate în fibre. Grăsimea din spate vă perturbă aspectul și chiar impune ținutei o restricție care nu vă va permite să purtați bluze decupate fără spate și adânci.

Acumularea de grăsime din spate îți scade chiar încrederea și siguranța de sine; îți limitează chiar și mișcările. Dar există o veste bună!

Unele dintre aceste sfaturi legate de dietă, ipostaze de yoga și exerciții vă pot ajuta să reduceți în mod eficient grăsimile atunci când sunt practicate zilnic. Cauzele grăsimii din spate: 1.

Obțineți o talie mai mică și pierdeți grăsimea din burtă în 14 zile! Antrenament la domiciliu

A fi supraponderal: Există diferite motive care cauzează depunerea grăsimii pe spatele femeilor. Unul dintre motivele majore ale depunerii cum puteți pierde grăsimea inferioară din spate pe spate este supraponderalitatea. Dacă greutatea corporală a unei femei este mai mare decât IMC-ul indicele de masă corporalăatunci grăsimea va începe să se depună pe spate.

Mâncare neregulată: În al doilea rând, dacă aveți obiceiuri alimentare slabe sau neregulate, dieta care conține mai puține proteine, minerale și fibre și carbohidrați cu conținut ridicat va duce la depunerea grăsimilor pe spate.

Lipsa exercițiilor fizice: Dacă nu urmați un regim de antrenament zilnic și corpului îi lipsesc exercițiile ar putea fi unul dintre principalele motive ale depunerii de grăsime. Tulburări genetice: Unele femele se confruntă cu tulburări genetice, afecțiuni medicale care ar putea fi un alt motiv puternic pentru grăsimea de pe spate. Modificări hormonale: O altă cauză a depunerii de grăsime în spate ar putea fi modificările hormonilor.

Dacă există modificări ale hormonilor, atunci aceasta poate duce la spate voluminoase.

Cum se poate pierde grăsimea inferioară a spatelui

Vârsta contează: În sfârșit, vârsta contează. Pe măsură ce crești în vârstă, pielea începe să scadă și cauzează creșterea grăsimii. Este foarte esențial să fii motivat pe tot parcursul sesiunii de antrenament și să fii consecvent și regulat pentru a vedea rezultatele. Purtați haine confortabile după cum este necesar pentru fiecare antrenament și începeți într-un ritm lent și creșteți treptat ritmul și treceți transpirat pentru a vă întoarce acea parte sexy.

Cum să reduceți grăsimea din spate prin exerciții: Exercitiile fizice sunt doar cel mai bun mod de a reduce grasimile din spate, in afara de alte regimuri. Să vedem câteva dintre exercițiile selective pentru grăsimea din spate și care sunt eficiente. Exercițiul Clopotele Mute: Aceasta vizează grăsimile și este, de asemenea, utilă pentru arderea caloriilor.

Acesta este un exercițiu de bază cu gantere pentru a reduce grăsimile din spate. Iată o modalitate rapidă de a pierde grăsimea din spate. Cum se face: Stai drept cu picioarele la distanța șoldului. Luați o ganteră de 1 kg pe mâna dreaptă și țineți mâna stângă pe șold.

din zona de ardere a grăsimilor

Ridicați mâna dreaptă deasupra capului și întindeți-vă. Ridicați piciorul stâng și îndoiți-vă la genunchi. Ridicați genunchiul stâng spre cotul drept care are gantera. Intindeți și mențineți poziția. Reveniți la poziția de plecare. Repetați pentru cealaltă parte. Faceți cel puțin seturi pe fiecare parte și vedeți cum scăpați de grăsimea din spate. Dumbbell ridică din umeri: Acest lucru întărește mușchii umerilor și reduce grăsimea superioară a spatelui.

Urmați acești pași pentru a scăpa de grăsimea din spate. Cum se face: Țineți brațele aproape de corp ținând gantere de 1 kg în fiecare dintre mâini? Ridicați brațele astfel încât umerii să fie aproape de urechi.

Cum să reduci grăsimea inferioară a spatelui | panavaida.ro

Țineți poziția ridicării umerilor timp de cinci și eliberați. Unul este de fapt ridicând din umeri. Repetați exercițiul zilnic pentru seturi și veți observa schimbările pozitive din corpul dumneavoastră. Rânduri cu gantere: Acestea sunt unul dintre cele mai bune exerciții pentru spate și, dacă este făcut corect, face minuni pentru reducerea grăsimilor și a mânerelor de dragoste.

Cum se face: Stați cu picioarele la distanța șoldului. Țineți gantere de 1 kg în fiecare mână.

Cauzele grăsimii din spate:

Îndoiți-vă ținând spatele drept și puneți ganterele, cu mâinile drepte și fără cot la coate. Aceasta este poziția de plecare. Îndoiți încet mâinile la coate și luați ganterele cât mai aproape de corp. Luați-l la nivelul pieptului în lateral. Din nou, începeți de la capăt.

Repetați pentru 10 până la 12 seturi în mod regulat și asigurați-vă că spatele este drept tot timpul exercițiului. Exercițiu cu Kettle Bell: Exercițiile cu clopot sunt foarte bune pentru a viza puterea generală a corpului, în special umflăturile spatelui, grăsimea spatelui și grăsimea abdominală. Clopotele de fierbător fac parte din antrenamentele de antrenament de forță. Aceasta este de fapt greutăți sub forma unui ibric care vizează cum puteți pierde grăsimea inferioară din spate, antrenamentele cardio și de intensitate ridicată.

Iată cum puteți încerca acest exercițiu pentru a reduce grăsimea din spate.

Grăsime din spate pierde sfaturi, Ce este slăbitul din grăsime?

Cum se face: Rămâneți cu picioarele largi, depărtate ferm pe sol. Așezați clopotul de fierbător în fața dvs. Acum ușor îndoiți înainte, țineți ferm mânerul clopotului fierbătorului cu ambele mâini. Vino și stai drept. Acum îndoiți ușor genunchii și rotiți clopotul fierbătorului între picioarele din spate și din fața dvs.

Repetați pentru 12 până la 15 seturi și relaxați-vă zilnic. Lăsați corpul să-l transpire puțin și lăsați totul să ardă. Crizele abdominale: Crunchii sunt cel mai bun antrenament pentru grăsimea din spate care vizează grăsimea abdominală și grăsimea inferioară a spatelui și cea superioară a spatelui.

Dacă nu se face corect, acest lucru poate răni gâtul și umerii. Prin urmare, este foarte important să aveți grijă în timp ce faceți greutăți. Cum se face: Așezați-vă plat pe covor cu corpul atingând complet covorașul. Acum ridicați ușor picioarele și îndoiți-vă la genunchi. Încrucișează mâinile la piept. Acum ridică corpul din piept.

Gâtul și capul cu pieptul ar trebui să fie deasupra podelei. Reveniți la poziția de pornire. Pierde în greutate 7 zile croșetele pentru seturi. Încrucișarea mâinilor nu cauzează rănirea gâtului, spre deosebire de menținerea mâinilor în partea din spate a gâtului. Forțele pelvine pentru grăsimea din spate: Dacă doriți să încercați exerciții de grăsime acasă, atunci puteți încerca acest lucru.

Este un exercițiu fabulos pentru spate și te modelează și tonifică complet.

povestiri de succes pierdere în greutate 100 de lire sterline

Acesta este un exercițiu uimitor de podea pentru a reduce grăsimea din spate. Cum se face: Așezați-vă pe un covor de yoga sau pe un covor cu spatele drept.

Îndoiți picioarele la genunchi și întindeți picioarele larg. Ridică-ți spatele și arcuiește.

will b12 injecții vă ajută să pierdeți în greutate

Ridicați zona pelviană deasupra podelei. Corpul trebuie să fie în linie cu genunchii până la umăr. Umărul trebuie să fie ferm pe sol și genunchii deasupra în aer, cu picioarele ferme pe sol. Țineți câteva secunde și reveniți la poziția de pornire. Repetați acest lucru pentru 15 până la 20 de seturi și începeți să vedeți modificările. Faceți-o pentru o perioadă de două luni.

Cum să reduci grăsimea din spate prin yoga: Regimul de yoga este mai eficient pentru a scăpa de faptele din spate, comparativ cu exercițiile. Să vedem ce sunt și cum să le facem pentru îndepărtarea grăsimii din spate. Dhanurasana Bow Pose : Dhanu înseamnă arc, iar numele yogasanei este dhanurasana înseamnă formă de arc sau sub formă de arc. Această poziție yoga are ca scop reducerea grăsimii din spate, deoarece aceasta se face întins pe stomac.

Dacă vă întrebați cum să reduceți grăsimile din spate prin yoga, iată ghidul dvs.

ce este cafeaua de pierdere în greutate

Cum se face: Culcați-vă pe burtă pe un covor de yoga. Inspirați și mențineți brațele și picioarele întinse. Expirați și îndoiți ambii genunchi și ajungeți înapoi cu mâinile. Țineți glezna dreaptă cu mâna dreaptă și glezna stângă cu mâna stângă. Inspirați și ridicați-vă încet ridicând coapsele de pe podea și pieptul de pe podea simultan.

Ține respirația și odihnește tot corpul pe abdomen. Aceasta este postura finală sau poza arcului. Țineți până puteți și eliberați încet asana.

Pierde grăsime în jurul spatelui inferior. Arde grăsimea piciorului superior

Relaxați-vă și respirați normal. Culcați-vă cu capul pe o parte. S-a dovedit că acest yoga este eficient și îmbunătățește, de asemenea, rezistența generală a corpului. Marjaryasana-Bitilasana Poze de pisică și vacă : Acesta este un yoga excelent care se întinde pentru a reduce grăsimea din spate și este minunat pentru a construi o postură corectă pentru spate. Această asana este foarte utilă pentru tonifierea și întărirea spatelui inferior.