Cum să ardeți grăsimea coapsei interioare încăpățânate, Cum să pierzi rapid grăsimea coapsei - Cum să obții coapse subțiri acasă


În afară de secțiunea intermediară, mușchii interiori ai coapsei par a fi una dintre cele mai supărătoare zone pentru a se apleca. Nu puteți reduce locul, dar puteți construi picioare mai puternice, mai slabe, cu exerciții fizice și modificări dietetice.

Modalități de a-ți pierde grăsimea. PLATA SI LIVRARE

Ce se întâmplă cu golul evaziv al coapselor? Corpul tău inferior este format din mușchii mari cunoscuți ca cvadriceps, hamstrings și gluteus maximus. Este, de asemenea, acasă la mușchii interiori ai coapsei sau la adductorii, care sunt cinci mușchi localizați pe interiorul coapsei.

cum să ardeți grăsimea coapsei interioare încăpățânate

Este vorba despre acești mușchi interni ai coapsei, pe care îi vizează atât de cum să ardeți grăsimea coapsei interioare încăpățânate oameni, în efortul de a obține golul evaziv al coapsei — ceva social media a popularizat și a ridicat la nivelul mult doritului abs cu șase pachete. Acest lucru indică ideea că decalajul coapsei are o componentă genetică. Linia de fund: Mâncați sănătos, faceți cardio, antrenament de forță și dacă aveți o greutate sănătoasă, nu vă faceți griji dacă coapsele vă ating.

Un antrenament de 20 de minute pentru acei coapse interioare greu de vizat

Citeste mai mult: Completarea golurilor despre golurile coapsei Calea potrivită de a-ți lucra coapsele interioare Grasimea coapsei si a fesiei sunt adesea foarte incapatanate si dificil de pierdut si, de obicei, ultima zona care pierde grasimea chiar si cu exercitii riguroase sau dieta totusi, din nou, aceasta depinde de genetica ta.

Dar, spune dieta Guha, dieta cu prăbușire sau slăbirea drastică a caloriilor nu este calea de a scădea grăsimea corporală și de a obține coapsele mai subțiri.

Nu numai că este nesănătos, dar s-ar putea să nu vă dea rezultatul dorit, deoarece corpul fiecăruia are o formă diferită în funcție de genele lor.

  1. Concluzie Grăsimea coapsei este în principal grăsime subcutanată care este prezentă sub piele.
  2. Top ten arzător de grăsime pe care îl puteți cumpăra magazin de sănătate magazin online.
  3. Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei plus ce să nu faci Ultima actualizare 21 MAICum scapi de grăsimea interioară a coapsei - acea mică zonă încăpățânată care pare să se lipească indiferent de ceea ce faci?

Citește și Soda de coacere pentru muschi dureri Dacă doriți să vă orientați picioarele și mai exact coapsele interioare, mai bine faceți câteva schimbări sănătoase în dieta dvs. Deși aceasta nu este o garanție că veți pierde grăsime sau centimetri în această zonă, aceasta este este un mod mai eficient de a reduce grăsimea totală a corpului. Combinând exerciții compuse precum ghemuțe, lungi și morți cu mișcări de izolare specifice care vizează coapsele interioare, puteți tonifica și consolida această zonă încăpățânată a corpului inferior.

Deși nu este posibil să controlați unde vă ardeți grăsimea pe corp, Froerer spune că menținerea picioarelor puternice este esențială pentru a trăi un stil de viață activ. Citeste mai mult: Cum să vă tonificați șoldurile și coapsele un minut la un moment dat Încercați acest antrenament cu coapse interne de 20 de minute Pentru cele mai bune rezultate și un antrenament echilibrat, Froerer recomandă combinarea cardio cu antrenamentul de forță.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci)

Lovirea trotuarului pentru a alerga sau a efectua cardio pe echipamentele de gimnastică, cum ar fi o banda de alergat, o mașină de vânătoare sau o bicicletă staționară poate oferi o varietate de mișcări de antrenament încrucișat menite să vă concentreze asupra forței inferioare a corpului și a forței interioare.

În plus, elementul cardio ajută la întărirea inimii și la arderea caloriilor. Aici, Froerer împărtășește un antrenament de 20 de minute pentru acele coapse interioare greu de vizat. Încălzire Do: 3 — 5 minute de exerciții cardio ușoare cricuri de sărituri, frânghii de sărituri, genunchi înalți, jogging în loc etc. Odihnește-te timp de 45 până la 60 de secunde la sfârșitul unei runde, apoi repetă încă o dată pentru două runde totale.

cum să ardeți grăsimea coapsei interioare încăpățânate

Mișcarea 1: Pânze laterale de platou Puteți utiliza plăci de hârtie, glisiere sau prosoape pentru această mișcare orice lucru care va aluneca pe podea pe care vă aflați.

Stai înalt și plantează-ți piciorul drept pe o farfurie, un planor sau un prosop.

Căi de a pierde grăsime corporală Video CSID arde grasimea interioara a coapsei 2 saptamani Ştii deja că asta nu va intensifica arderea grăsimilor anume în această zonă.

Celălalt picior va rămâne plantat pe pământ. Împingeți-vă șoldurile înapoi și atingeți încet piciorul drept spre exterior într-o poziție laterală laterală. Du-te până când piciorul este complet extins, sau o întindere confortabilă.

Antrenorii explică 7 exerciții care vă pot ajuta să vă ardeți grăsimea de pe picioare 8 septembrie 3 min read În călătoria noastră către picioare musculare și în formă, putem face niște exerciții care fac ca coapsele să capete și mai mult volum decât au deja. Pentru a evita acest lucru, există o rutină specială care ajută la subțierea și tonificarea picioarelor fără a adăuga volum. Și care este cea mai bună parte?

Trageți încet spre interior pentru a vă angaja coapsele interioare și pentru a reveni la poziția inițială. Mișcare 2: Sumo Squat Hold cu impulsuri pe degetele de la picioare Coborâți într-un gumă de sumo cu picioarele mai late decât vârfurile de la lățimea șoldului, îndreptate spre un unghi de 45 de grade. Genunchii ar trebui să fie îndreptați spre degetele de la picioare, dar stai peste glezne. Ridicați-vă degetele de la picioare.

Antrenorii explică 7 exerciții care vă pot ajuta să vă ardeți grăsimea de pe picioare

Efectuați un puls mic în sus și în jos, mișcându-vă cam un centimetru, în timp ce stai pe degetele de la picioare. Mișcare 3: Patinatori de viteză Stai cu picioarele la distanță de șold.

Sari lateral la dreapta, aterizând pe piciorul drept, încrucișând piciorul stâng în spatele tău în diagonală. Cum să ardeți grăsimea coapsei interioare încăpățânate tău stâng se va balansa pe corpul tău și brațul drept se va balansa în spatele tău. Sari imediat la stânga și schimbă brațele și picioarele.

cum să ardeți grăsimea coapsei interioare încăpățânate