Greu de pierdut grăsimea piciorului


Avertizare Crezi că picioarele tale sunt prea grase? Sau vrei să ai picioare uimitoare în pantaloni scurți, colanți sau bikini?

Exerciții vizate pentru genunchi Genunchii grași vă pot ține în pantaloni sau jambiere pe tot parcursul anului, deoarece nu doriți să vă dezgoliți picioarele în pantaloni scurți sau mini-fustă.

Este complet posibil dacă exersați din greu și aveți o dietă rezonabilă! Pași Partea 1 din 5: Începeți cu obiceiuri simple și regulate Mergeți minute pentru a vă încălzi mușchii. Porniți fiecare mușchi timp de cel puțin 1 minut. Rulați ușor timp greu de pierdut grăsimea piciorului aproximativ 15 minute. De asemenea, puteți să vă încălziți sărind coarda timp de minute, asigurați-vă că a fost greu de pierdut grăsimea piciorului corect.

Butt kicking, cunoscut și sub numele de lovitură de fund sau lovitură de spate.

greu de pierdut grăsimea piciorului

Faceți cel puțin 50 de repetări pe picior. Sună dificil, dar realitatea este că nu este atât de mult pe cât crezi! Fugiți cu înălțimile coapsei ridicați genunchii până la înălțimea taliei în timp ce alergați.

greu de pierdut grăsimea piciorului

Mergeți în aer liber timp de aproximativ minute. Faceți genuflexiuni și rulați exerciții la picioare. O ghemuitură a picioarelor este la fel de simplă ca deschiderea picioarelor la lățimea umerilor și apoi așezarea așa încât picioarele și coapsele să fie în unghi drept față de picioare.

Exercițiile de rulare a picioarelor sunt efectuate culcându-se pe podea, ridicând un picior în sus și apoi rotindu-l într-o mișcare circulară. Întindeți-vă sau mergeți ușor timp de cel puțin 5 minute pentru a vă relaxa corpul. Mergeți la fugă ori de câte ori este posibil! Și încearcă să bei multă apă. Ciclismul este o modalitate eficientă de a ajuta la arderea grăsimilor și la construirea mușchilor.

Patru exercitii pentru grasimea de pe solduri

Conform unor estimări, dacă cântăriți 59 kg, ați putea arde de calorii pe oră oriunde, în funcție de ritmul dvs. Așadar, mersul pe bicicletă este o modalitate eficientă de a slăbi.

Există câteva moduri în care puteți obține picioare subțiri cu bicicleta: Ciclism în loc să conduci. Mergeți cu bicicleta la magazinul alimentar în loc să conduceți acolo. Luați o bicicletă în loc să luați mijloacele de transport în comun. Mergeți cu bicicleta acasă sau la sală. Acesta este un exercițiu delicat care vă poate ajuta să ardeți între de calorii pe oră, în funcție de greutatea dvs. Înscrieți-vă la cursul de practică Învârtirea practica ciclismului în interior.

Cum să pierzi înapoi grăsimea șoldurilor, Arde grăsimea piciorului superior

Cursurile de ciclism în interior sunt de obicei destul de scumpe, dar ceea ce veți obține va merita complet banii. Această metodă de antrenament ajută la arderea multor calorii, dacă faceți exerciții serioase o persoană care cântărește aproximativ 66 kg poate arde aproximativ de calorii pe oră.

  1. 16 săptămâni pierdere în greutate gravidă
  2. Exerciţii pentru coapse şi şolduri — Uită tot ce ştiai, pune asta în aplicare!
  3. Cum să pierdeți rapid grăsimea de șold

Pe de altă parte, este posibil să găsiți acest exercițiu destul de monoton, așa că trebuie să faceți tot posibilul pentru a obține cele mai bune rezultate. Pilat exerciții cu saltea este, de asemenea, o opțiune pentru cei care doresc să aibă picioare tonifiate. Pilates ajută la tonifierea abdomenului și a picioarelor și astfel pilates sunt o alegere perfectă pentru a vă ajuta cu picioarele subțiri.

greu de pierdut grăsimea piciorului

Pilates nu arde la fel de multe calorii ca filarea, dar sunt mai ușor de făcut. În plus, dacă ți-e frică să faci mișcare în locuri aglomerate, poți găsi un DVD instructiv și poți exersa acasă în loc să mergi la cursuri de exerciții. Faceți rulouri pentru picioare. Exercițiile de rulare a picioarelor sunt simple și eficiente și le puteți face cu ușurință din nou acasă.

Deși nu este la fel de eficient ca exercițiul de filare, totuși este mai bun decât nimic.

Scapa De Gaurile Din Fese - Exercitii Pentru Modelarea Feselor Acasa

Întindeți-vă pe partea dreaptă și plasați brațul stâng pe podea în fața dvs. Ridicați piciorul stâng până la înălțimea șoldului. Imaginați-vă că picioarele dvs. Faceți de ture, apoi schimbați picioarele și faceți același lucru.

Faceți genuflexiuni. Exercițiile de ghemuit sunt foarte versatile. Puteți face genuflexiuni diferite, cu aceleași elemente fundamentale și vă vor oferi rezultate diferite.

Arde grăsimea piciorului superior

Când faceți genuflexiuni, este extrem de important să practicați tehnica corectă. Practicați exercițiile Ghemuit de bază. Cu picioarele depărtate de lățimea umerilor, coborâți încet șoldurile în jos, îndoiți genunchii și țineți brațele drept înainte. Îndoiți ușor spatele, dar păstrați partea superioară a corpului drept. Coborâți șoldurile cât mai jos posibil, ținându-vă vițeii strânși. Respirați profund, folosindu-vă picioarele și șoldurile, dar nu folosind spatele pentru a vă ridica corpul.

Repetați de 20 de ori, de 3 ori de fiecare dată. Practică Ghemuit belgian cu o halteră sau alt obiect greu.

Inclusiv exercițiul pentru a ajuta la reducerea grăsimii soldului Recomand cu incredere toate programele lui Alexandru Popa! Cristian M, Bucuresti, Inginer, 36 ani: "Inainte mergeam de 5 ori pe saptamana la sala si de multe ori stateam cate doua ore. Acum am redus timpul la jumatate si am rezultate mult mai bune. Imping mai mult la piept, pot face tractiuni la liber, mananc mai bine si am scapat de grasimea ce atarna peste curea.

Folosind ambele mâini, țineți o gantere sau un obiect greu în fața pieptului. Stai în fața băncii, ridică piciorul drept înapoi paralel cu podeaua și odihnește-te confortabil pe bancă.

Account Options

Coapsele și genunchii vor forma un unghi de 90 °. Coborâți coborând piciorul stâng, astfel încât genunchiul drept aproape să atingă podeaua. Ridică-te complet. Faceți 8 repetări, de ori fiecare. Repetați cu celălalt picior. Practică Sărituri combinate ghemuit Începeți ca cu un exercițiu standard de ghemuit. Dar, în loc să vă întoarceți la poziția de plecare, săriți cât mai sus și loviți solul cu ambele picioare. Repetați cu atenție de 15 ori, de ori fiecare. Acest exercițiu ghemuit necesită o muncă intensă la genunchi.

Faceți alte exerciții. Există multe exerciții eficiente pentru a ajuta la arderea grăsimilor și a fermității.

greu de pierdut grăsimea piciorului

Iată câteva exemple: Du-te cu o pernă. Țineți o ganteră în fiecare mână de la 2 la 4 kg, îndoiți-vă înainte cu un picior și aduceți celălalt genunchi la aproximativ cm deasupra solului. Fă un pas înapoi și continuă cu celălalt picior.

Soluții eficiente Corpul uman conține două tipuri de grăsime: subcutanată și viscerală. Grăsimea subcutanată este localizată lângă suprafața pielii, dar grăsimea viscerală se află în zona abdominală unde înconjoară organele interne.

Exercitați mușchii coapsei interioare. Întindeți-vă pe un covor, îndoiți genunchii și tălpile picioarelor pe pământ. Puneți o minge de cauciuc de dimensiuni medii sau un prosop de plajă în formă de nod între picioare și apăsați timp de 30 de secunde. Repetați așa. Șoldurile deschise. Puneți-vă în genunchi pe un covor pentru a vă permite cheile de ardere a grăsimilor să atingă podeaua.

Ridicați un picior și întindeți-vă înapoi drept. Îndoiți piciorul, apoi trageți-l înapoi, astfel încât să atingă partea din spate a celuilalt picior. Întindeți din nou piciorul acela. Înotați liber timp de câteva ture. Aflați cum să înotați, astfel încât nu va trebui să vă opriți până la sfârșitul turului.

Înotul ajută foarte eficient la arderea grăsimilor de la picioare și picioare ferme și este, de asemenea, bun pentru sistemul cardiovascular. Înotul liber timp de 1 oră va arde aproximativ de calorii. Diferite stiluri de înot sunt pentru diferite subiecte.

Felul în care se întâmplă pierderea de grăsime

Diferitele stiluri de înot ard diferite calorii. Înotul cu fluturi arde cele mai multe calorii, în timp ce înotul pe spate consumă cel mai puțin. Utilizați o mașină eliptică. Mașina eliptică este destul de distractivă și este mașina la fața locului unde puteți merge sau jogging; De asemenea, ajută la mișcarea brațelor în timp ce practicați. O persoană care cântărește aproximativ 64 kg de exerciții de intensitate moderată pe un aparat eliptic poate arde aproximativ de calorii.

Greu de pierdut grăsimea piciorului utilizați mașina eliptică, încercați să nu faceți modul înclinat abrupt dacă nu doriți mușchii coapsei. Mersul sau alergatul pe o pantă arde multe calorii, dar ajută și la construirea mușchilor coapsei. Dans Zumba. Zumba este un program de practică de dans creat de un dansator și coregraf columbian. O persoană care cântărește aproximativ 64 kg poate arde aproximativ de calorii după o oră de practică de dans Zumba. Un dansator va consuma probabil mai puține calorii în funcție de intensitatea exercițiului, de obicei în jur de de calorii pe oră.

Alăturați-vă unui club sportiv. Sala de gimnastică este locul perfect pentru a vă întâlni cu oameni cu aceeași idee care slăbesc. Iată coapsele, picioarele și brațele reduse în sport, pentru a arde cele mai multe calorii: Joaca baschet va ajuta pe cineva care cântărește aproximativ 64 kg să ardă de calorii.

Joacă fotbal de luptă va arde de calorii pentru o persoană care cântărește 64 kg.