Hiit zile pentru posibile greutate. Cine poate face postul intermitent?


Calorii arse în timp record – Antrenament HIIT pentru slăbire şi masă musculară

Ce tip de metode de instruire utilizează HIIT? Ea a condus divizia 1 cross country și pista la facultate și continuă să alerge pentru distracție cât de mult poate.

hiit zile pentru posibile greutate

În prezent, lucrează ca educatoare corporativă în domeniul sănătății și fitnessului și antrenor Orangetheory în Manhattan. Deține o diplomă de licență în științe de exerciții și o diplomă de master în consiliere.

2/Care sunt beneficiile HIIT ?

Vizualizați munca Dacă sunteți nou la exerciții fizice, s-ar putea să vă întrebați despre ce este hype-ul în jurul antrenamentului la intervale de intensitate ridicată - pe scurt HIIT.

Pentru început, antrenamentele HIIT sunt o modalitate fantastică de a arde calorii, de a construi mușchi slabi și de a vă forma - fără a petrece ore în sala de gimnastică Sună ca un câștig-câștig, nu?

Cu siguranță e. Și cea mai bună parte: puteți modifica antrenamentele HIIT pentru aproape fiecare nivel de fitness și abilitate.

  • HIIT cel mai bun program cardio pentru pierderea în greutate
  • M3 burner de grăsime
  • Poate hep c provoacă pierderea în greutate
  • Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Postul intermitent este un instrument puternic pentru pierderea în greutate.

Deci, dacă sunteți în căutarea unui antrenament eficient, puteți face oriunde - cu sau fără echipament - HIIT merită cu siguranță verificat. Continuați să citiți pentru a afla de ce antrenamentele HIIT sunt la modă și cum le puteți încadra în programul dvs.

HIIT: cel mai bun program cardio pentru scăderea în greutate? Teme Pe același subiect Distribuiți acest articol Pentru a pierde în greutate, primul lucru care îți vine probabil în minte este nevoia de a începe o dietă combinată cu practicarea unei activități sportive precum antrenamentul cardio. În plus, este foarte probabil ca pentru dvs. Cu toate acestea, există alternative precum popularul HIIT High Intensity Interval Trainingun tip de antrenament cardio de intensitate ridicată, care ar fi pentru mulți cel mai bun program pentru a pierde în greutate rapid și eficient, îmbunătățind în același timp starea sa fizică și condiția sa fizică.

Ce este HIIT? Antrenamentul la intervale de intensitate ridicată folosește perioade de exerciții de intensitate ridicată, alternate cu perioade scurte de odihnă, pentru a maximiza arderea caloriilor și fitnessul cardiorespirator în jumătate din timpul cardio-stării de intensitate scăzută.

1. Antrenament complet de 30 de zile fără echipament (web)

Cu alte cuvinte, te potrivește rapid. A putea să-ți elimini forța și antrenamentele cardio în același timp este unul dintre motivele pentru care HIIT este atât de popular. De aceea, majoritatea sălilor de gimnastică și studiourilor de antrenament oferă o formă a antrenamentului în clasa lor. Este, de asemenea, foarte simplu de făcut acasă, deoarece tot mai multe aplicații de fitness, videoclipuri de pe YouTube și programe de antrenament online oferă clase de interval de streaming.

Account Options

Deși HIIT hiit zile pentru posibile greutate fi probabil termenul pe care îl auziți cel mai des, există și alte antrenamente de natură similară despre care ar trebui să știți: Antrenament Tabata: Gândiți-vă la HIIT, dar cu parametri foarte specifici. Patru minute în total, acest antrenament constând din opt runde de 20 de secunde cu eforturi maxime, cu perioade de odihnă de 10 secunde între fiecare.

hiit zile pentru posibile greutate

Antrenament pe circuit: O serie de exerciții bazate pe forță, fără odihnă între fiecare. Restul vine de obicei la sfârșitul unui circuit și durează 30 până la 60 de secunde.

HIIT pentru începători: 7 sfaturi pentru a începe antrenamentele

Cât mai mulți reprezentanți posibil AMRAP : Hiit zile pentru posibile greutate aceasta face parte dintr-un antrenament HIIT, veți efectua cât mai multe repetări posibile ale unui anumit exercițiu pentru o anumită perioadă de timp.

Sfaturi pentru a vă ajuta să începeți cu HIIT Înainte de a-ți îmbrăca pantofii și de a te duce după el, este o idee bună să ai câteva cunoștințe esențiale despre cum să începi antrenamentul la intervale. Iată câteva sfaturi de luat în considerare atunci când îl includeți în rutina generală de fitness.

Pare imposibil, nu?

Porniți încet Deoarece HIIT este orientat către un antrenament mai intens, ritmul pe sine este esențial - mai ales dacă nu doriți să vă ardeți sau să vă creșteți riscul de rănire.

O modalitate de obiectivul suprarenale pierdere în greutate inexplicabilă facilita aceste antrenamente este de a varia intensitatea adică viteza sau greutatea pe care o ridicațiperioadele de lucru sau de odihnă, durata totală a antrenamentului și numărul de exerciții pe care le efectuați, spune Swift.

Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient - GymBeam Blog

Mergeți în ritmul propriu și progresați când sunteți gata. Găsiți programul potrivit Scopul pentru una sau două zile în fiecare săptămână pentru un total de 15 minute fiecare sesiune.

hiit zile pentru posibile greutate

Pe măsură ce corpul tău se adaptează, poți crește încet timpul total al antrenamentului la 30 de minute. Dacă totuși doriți o provocare, atunci Swift vă sugerează să puteți adăuga încă o zi de HIIT la planul general de fitness.

hiit zile pentru posibile greutate

Concentrați-vă pe mișcările întregului corp Concentrați-vă asupra exercițiilor care vă lucrează întregul corp la nivelul dvs. Mișcări precum ghemuit și presă, împingere în sus, alpiniști și burpee se potrivesc toate cu factura.

1/Ce este HIIT ?

Acordați atenție semnelor suprasolicitării Antrenamentele HIIT stresează mușchii, sistemul cardiovascular și sistemul imunitar. Dacă efectuați prea multe sesiuni HIIT în fiecare săptămână, puteți constata că vă îndreptați pe calea suprasolicitării.

Scaderea in greutate dupa sarcina poate dura o perioada de timp, insa este posibila.

Unele dintre cele mai frecvente steaguri roșii pe care trebuie să le cunoaștem includ scăderea performanței, oboseală excesivă, neliniște, creșterea leziunilor legate de exerciții, agitație și stare de spirit. Dacă vă confruntați cu oricare dintre aceste semne sau simptome, reduceți cantitatea de exercițiu pe care o faceți sau odihniți-vă complet. Discutați cu medicul dumneavoastră dacă vreunul dintre semnele suprasolicitării persistă.

hiit zile pentru posibile greutate

Dacă sunteți acasă cu puțin sau deloc echipament, Swift vă recomandă o sesiune HIIT cu greutate corporală, cu un accent puternic sau cardio, în funcție de dorința dvs.

Când sunteți la sală, puteți folosi orice, de la bile, gantere, antrenori cu suspensie, frânghii de luptă sau toate cele de mai sus.

30 Minute HIIT Cardio Indoor Cycling Workout - Lose Weight Fast

Alimentează-ți corpul pentru antrenamente mai intense Este esențial să vă asigurați că corpul dumneavoastră este alimentat corespunzător înainte de un antrenament, în special pentru un începător.

Pentru a maximiza energia, Larsen vă recomandă să vă propuneți să mâncați o masă ușoară cu o perioadă de două până la două ore înainte de exerciții fizice, care conține proteine, grăsimi sănătoase și carbohidrați complecși.

hiit zile pentru posibile greutate

Apoi, alegeți o gustare sau o masă după antrenament în decurs de o oră de la terminarea sesiunii. Această sesiune HIIT cardio-concentrată de la Swift include cinci exerciții: alpiniști, squats de salt, flotări, patinatori de viteză și burpees.

Do: Fiecare exercițiu timp de 20 de secunde, urmat de 10 secunde de odihnă. Faceți șase runde din fiecare exercițiu înainte de a trece la următoarea, cu o pauză de un minut între mișcări.