Rack trage pentru pierderea în greutate, Ce vitamine sunt bune pentru pierderea în greutate


Mușchii apucători Tragerile de rack sunt un exercițiu de consolidare a forței care vizează așa-numiții mușchi ai lanțului posterior care sunt responsabili pentru extinderea șoldului și a spatelui. Powerlifters folosesc tracțiune pentru a-și dezvolta capacitatea de a obține o blocare puternică atunci când efectuează ascensiuni, în timp ce culturistii folosesc acest exercițiu pentru a-și face spatele mai muscular și mai gros - un proces numit hipertrofie.

rack trage pentru pierderea în greutate ripped rezultate beauty fat burner

Tragerile în rack sunt efectuate în mod normal cu greutăți mari utilizând repetări reduse și, ca atare, nu sunt un exercițiu rack trage pentru pierderea în greutate pentru începători. Performanță de tragere în rack Pentru a efectua o tragere a raftului, așezați o bară încărcată într-un raft ghemuit chiar sub înălțimea genunchiului. Prindeți bara cu o lățime de umăr peste mână sau o mână mixtă și stați cu picioarele direct sub bară.

Îndoiți ușor genunchii, ridicați pieptul și contractați mușchii nucleului.

Ce funcționează Rack Pulls?

Cu brațele drepte, extindeți șoldurile și stați în poziție verticală. Țineți această poziție superioară pentru o secundă înainte de a vă împinge șoldurile înapoi, aplecați-vă înainte și coborâți bara înapoi la raft.

rack trage pentru pierderea în greutate halifax granturi de scădere în greutate

Asigurați-vă că nu permiteți ca partea inferioară a spatelui să se rotunjească în niciun moment în timpul acestui exercițiu, deoarece acest lucru poate duce la rănire. Muschii extensori ai șoldului Tragerile cu rack necesită și dezvoltă mușchii care vă extind șoldul; în special gluteus maximus sau mușchiul cap la cap, și hamstrings pe coapsele tale.

Extinderea șoldului este o parte esențială a multor mișcări atletice, inclusiv ridicarea, alergarea, aruncarea și săriturile.

Pagina principala Top 8 cele mai bune rack-uri pentru ghemuit și putere pentru acasă recenzie Dacă doriți să vă instalați propria sală de gimnastică acasă, există un lucru pe care nu ar trebui să-l lipsiți - un Power Rack. Există atât de multe opțiuni pentru înființarea unei săli de sport în casă sau în garaj, încât poate fi greu să știi de unde să începi. De asemenea, există atât de multe opțiuni pentru rack-urile de alimentare și atât de multe opțiuni de adăugat la rack-urile de alimentare, încât poate duce rapid la paralizie prin analiză. Scopul acestui articol este de a simplifica cercetarea pentru acest articol de gimnastică mare, astfel încât să puteți obține cel mai bun rack electric care se potrivește nevoilor dvs.

Acțiunea de a vă extinde șoldurile este subliniată în timpul tragerii rackului, deoarece aproape toată mișcarea din acest exercițiu se datorează conducerii șoldurilor înainte, spre deosebire de extensia genunchiului, care folosește cvadricepsul. Muschii extensori ai spatelui În tracțiuni, șoldurile acționează ca punct de sprijin sau pivot, în timp ce coapsele și coloana vertebrală acționează ca pârghii.

Mușchii spatelui, al erectorului spinal trebuie să se contracte foarte greu pentru a vă asigura că coloana vertebrală rămâne blocată în poziție.

rack trage pentru pierderea în greutate pierce brosnan soția pierdere în greutate

Această acțiune păstrează stresul exercițiului asupra mușchilor și a ligamentelor mai pasive și a discurilor coloanei vertebrale. Deși erectorul spinal generează multă forță în timpul tragerii rack-ului, acestea nu modifică lungimea. Aceasta se numește contracție izometrică sau statică.

rack trage pentru pierderea în greutate eco subțire nedir

Mușchi retractori de umăr Este foarte important ca, atunci când efectuați trageri de rack, să vă păstrați umerii înapoi. Tragerea umerilor înapoi vă ajută să vă ridicați pieptul, ceea ce promovează o arcadă puternică a spatelui inferior - esențială pentru efectuarea în siguranță a acestui exercițiu.

rack trage pentru pierderea în greutate modalități de a pierde greutatea fluidului

Acțiunea de a vă trage umerii înapoi, numită retracție, în timpul acestui exercițiu va întări mușchii dintre omoplați, în special trapezul mijlociu și romboizii. Întărirea acestor mușchi vă poate ajuta să vă îmbunătățiți postura.

rack trage pentru pierderea în greutate beagle pierdere în greutate

Mușchii apucători Cea mai slabă verigă din exercițiul de tragere a raftului, dacă de obicei aveți mâinile. Unii elevatori lucrează în jurul acestui lucru folosind curele de încheietură sau cârlige speciale de antrenament. În timp ce astfel de practici vă pot îmbunătăți performanțele de ridicare pe termen scurt, ridicarea fără aceste ajutoare vă va ajuta să vă măriți rezistența la aderență.

Mic dejun: Ceașcă de cafea sau ceai fără zahăr; Cină: 1 ouă fierte fierte, 3 morcovi mici, 50 g de brânză; Cină: g de orice fruct, cu excepția bananelor și strugurilor. Dieta japoneză va ajuta la capătul acestei sarcini. Este destul de greu, are o serie de restricții și fără o motivație puternică Este dificil să o susținem, dar cei care au riscat să o experimenteze pe ei înșiși nu vor regreta decizia lor.

O aderență puternică este importantă pentru multe sporturi, inclusiv lupte, judo, fotbal, rugby și alpinism.