Sfaturi pentru pierderea în greutate pentru corpul inferior


Îl poți face Un tip de corp în formă de pere se caracterizează prin șolduri voluptuoase, coapse și fese. Este tipul de corp de invidiat pe care îl vezi la celebrități precum Beyonce, Kim Kardashian și Mariah Carey și este ceva de care să te mândrești.

Asigurați-vă că pentru a vă intra în cardio!

  1. Rețete pierdere in greutate Sfaturi pentru pierderea în greutate: Cum să piardă în greutate la domiciliu?
  2. Pierde grasimea corpului inferior, Cea mai bună pierdere în greutate a femeilor

Pentru forma de pere, grăsimea se colectează în primul rând în zonele voluptuoase menționate mai sus, făcându-le un pic mai voluptuoase decât îți dorești. S-ar putea să simți că, indiferent de ceea ce faci, pur și simplu nu poți părea că amețea se va înflori.

8 Pierdere în greutate ideas in | sănătate, diete, remedii naturiste

Dar nu pierde credința. Este posibil să dureze puțin mai mult pentru a pierde pierde greutatea și celulita rapidă din aceste zone din cauza tipului tău de corp, sau poate fi necesar să îți modifici exercițiile și programul de dietă actual.

Despre tipurile de corp și pierderea în greutate Genetica determină în mare măsură locul în care sunteți predispus la creșterea grăsimilor. Nu poți face nimic despre asta.

Cum să-mi trântesc corpul inferior - viziteazazlatna.ro

Odată ce grăsimea se colectează în zonele cu probleme, poate fi foarte încăpățânată. În mod obișnuit, zonele dvs. Din această cauză, chiar dacă mănânci corect și faci exerciții fizice, ar putea dura ceva timp până când vei vedea că grăsimea se topește.

Probabil că veți observa pierderi de grăsime de pe față, partea superioară a corpului și regiunea abdominală înainte de a observa pierderi de grăsime în partea inferioară a corpului.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate Poți pierde în greutate făcând greutăți

Un alt lucru de care trebuie să țineți cont este că nu vă puteți schimba forma corpului. Chiar dacă pierdeți în greutate din corpul inferior, veți avea totuși voluptatea caracteristică a unui corp în formă de pere.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru corpul inferior

Însă șoldurile, coapsele și fesele sunt bine tăiate, tonifiate și sănătoase. Cardio, Cardio și More Cardio O parte majoră a pierderii în greutate, indiferent de locul în care ai tendința de a păstra grăsimea, este să-ți faci corpul într-un deficit de calorii.

Cardio, Cardio și More Cardio

Aceasta înseamnă că arzi mai multe calorii în fiecare zi decât mănânci. Pentru a pierde grăsimea încăpățânată a corpului inferior, trebuie să mâncați mai puțin și să ardeți mai multe calorii! Dacă nu faceți în prezent un fel de exerciții cardiovasculare, începerea unei rutine obișnuite, inclusiv antrenamentele cardio în majoritatea zilelor săptămânii, vă va ajuta să creați deficitul necesar pierderii de grăsime.

  • Cele mai bune ajutoare de pierdere a grăsimilor
  • Ce sunt arzătoarele de grăsime pentru

Înotul, ciclismul, joggingul, luând o clasă de aerobic, chiar dansul sunt toate forme de cardio eficiente. Ideea este să-ți crești ritmul cardiac și să-l menții pentru o perioadă de timp - 30 de minute până la 60 de minute este un obiectiv bun. Dacă faci cardio și nu vezi pierderea de grăsime din corpul tău inferior pe care ai vrea să o vezi, s-ar putea să nu faci suficient de mult cardio pentru a compensa o dietă prea bogată în calorii.

UNDE MERGE GRĂSIMEA CâND PIERDEȚI îN GREUTATE? - FITNESS -

În acest caz, ar trebui să vă reglați mai întâi dieta, apoi să adăugați mai mult cardio sau intensitatea cardio. Indiferent dacă începi doar să faci un program cardio sau să faci cardio și să nu vezi rezultate, creșterea intensității antrenamentelor tale poate face o diferență mare. Cu cât lucrezi mai greu, cu atât vei arde mai multe calorii și grăsimi.

  • Pierderea în greutate sandwich sandwich sănătoasă
  • Revizuirea modernă a bărbatului

De exemplu, alergarea arde mult mai multe calorii decât mersul pe jos. Sprintul arde chiar mai multe calorii decât alergatul. Unul dintre cele mai eficiente tipuri de cardio pentru înmulțirea grăsimii încăpățânate este antrenamentul cu intervale mari de intensitate.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru corpul inferior

HIIT, după cum este cunoscut, implică alternarea perioadelor de activitate viguroasă cu perioade de recuperare. De exemplu, sprint pe o bicicletă sau o banda de alergare cât mai rapid timp de 30 de secunde până la 2 minute, apoi recuperarea într-un ritm ușor pentru aceeași perioadă de timp.

Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice. Arderea de grăsime științific cele 8 cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate. Plimbarea Mersul pe jos este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate — și pentru un motiv întemeiat.

Un antrenament durează de la 20 la 30 de minute, alternând în mod repetat între efortul intens și ușor. Cercetările arată că acest tip de activitate este mai bun la mobilizarea depozitelor de grăsimi pentru oxidare decât cardio în stare constantă.

Pierdeți în greutate din corpul inferior Având în vedere că obezitatea este una dintre problemele majore de sănătate publică la nivel mondial, multe persoane caută să-și piardă grăsimea.

S-ar putea să fie doar biletul pentru a vă topi grăsimea inferioară a corpului. Includeți câteva dintre aceste sesiuni de HIIT în antrenamentele dvs. În celelalte zile, faceți cardio mai mult timp la o intensitate moderată. Construiți mușchi, ardeți grăsimea Cardio este important, dar nu este totul.

OBIECTIVUL DUMNEAVOASTRĂ: SĂ PIERDEŢI ÎN GREUTATE PRACTICÂND STEPUL! | Domyos by Decathlon

Cealaltă parte a ecuației de exercițiu pentru a scăpa de sfaturi pentru pierderea în greutate pentru corpul inferior mai încăpățânată a corpului este încercarea de rezistență. Ridicarea greutăților sau efectuarea de exerciții de greutate corporală, precum ghemuțele și push-up-urile crește masa musculară slabă.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru corpul inferior

Nu numai că masa musculară slabă ocupă mai puțin spațiu decât masa de grăsime, ceea ce te face mai slab, dar îți revigorează metabolismul. Cu cât ai mai sfaturi pentru pierderea în greutate pentru corpul inferior mușchi cu atât mai multe calorii și grăsimi corpul tău arde toată ziua. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să deveniți un culturist competitiv sau să semnați cu Incredibilul Hulk.

Înseamnă doar adăugarea într-o formă de antrenament de forță pentru întregul corp de două ori pe săptămână.