Cum să pierdeți greutatea piciorului în timpul sarcinii. Cum să slăbești în timpul alăptării, fără a afecta sursa de lapte?


Dieta pentru mamele care alăptează să slăbească Un bebeluș se bazează pe mamă pentru hrana prin alăptare. Producția de lapte matern implică utilizarea caloriilor. Deci, puteți slăbi în timp ce alăptați? Citiți acest post MomJunction pentru a afla dacă puteți pierde în cum să pierdeți greutatea piciorului în timpul sarcinii în timp ce alăptați și ce puteți face în acest sens.

Alăptarea te ajută să slăbești? Alăptarea poate sau nu poate ajuta la pierderea în greutate postpartum. Utilizarea energiei este crescută de către organism în timpul alăptării 1 și acest lucru poate determina pierderea în greutate a organismului. Cercetările arată că alăptarea timp de cel puțin șase luni ar putea îmbunătăți pierderea în greutate postpartum 2.

Este posibil ca mama care alăptează să se încadreze în blugii lor vechi mai devreme decât mamele care alăptează cu formulă, pe măsură ce uterul le implică. Acestea pot sau nu să piardă în greutate, dar pot reveni mai devreme în formă înainte de sarcină.

Cu toate acestea, pierderea în greutate nu poate fi generalizată la toate femeile care alăptează.

venus pierde în greutate 6 kg pierdere în greutate în 15 zile

Unele mame pot slăbi, în timp ce altele nu. Cercetările privind efectele alăptării asupra pierderii în greutate sunt încă în curs 4. Dar există mai multe beneficii ale alăptării atât pentru mamă, cât și pentru copil.

Prin urmare, alegeți alăptarea pentru a vă hrăni copilul, indiferent dacă vă ajută să slăbiți sau nu. Pompele de lapte ard mai multe calorii decât alăptarea? Pomparea poate ajuta sau nu la arderea mai multor calorii decât alăptarea.

Nu există cercetări adecvate, informații credibile sau linii directoare prezentate de organizațiile majore de sănătate care trag concluzii cu privire la numărul de calorii arse în timpul pompării față de alăptare.

Cine a pierdut câtă greutate după naștere

Este sigur să slăbești când alăptezi? Este sigur să slăbiți treptat în timpul alăptării. Academia de nutriție și dietetică recomandă faptul că este rezonabil ca femeile să slăbească până la un kilogram pe săptămână sau patru kilograme pe lună în timpul alăptării pentru a ajunge la greutatea lor înainte de sarcină 5.

Când să începeți să pierdeți în greutate în timpul alăptării? În general, se recomandă să așteptați până când bebelușul dvs. De asemenea, ar trebui să consultați un medic înainte de a reduce caloriile și de a începe orice exercițiu pentru pierderea în greutate. Pierderea rapidă în greutate după naștere poate determina ca organismul să dureze mai mult pentru recuperare, iar aprovizionarea cu lapte va avea o lovitură.

Pierderea în greutate în timpul sarcinii: în trimestrul 1, 2 și 3

Cât durează să slăbești când alăptezi? Timpul necesar poate varia și poate depinde, de asemenea, de mai mulți factori. Potrivit Institutelor Naționale de Sănătate din SUA, majoritatea femeilor pierd jumătate din greutatea sarcinii la șase săptămâni după naștere 6. Femeile pot reveni la greutatea lor înainte de sarcină la 12 luni după naștere. De ce unele femei nu slăbesc în timpul alăptării? Alăptarea poate ajuta sau nu la scăderea în greutate. Potrivit Departamentului pentru Agricultură al SUA, dacă o femeie nu își pierde din greutate sarcina, atunci este posibil să fie nevoie să reducă anumite alimente sau să schimbe tipurile de alimente pe care le consumă 7.

Este sigur să restricționați caloriile în timpul alăptării? Cel mai bine este să discutați cu medicul sau dieteticianul despre crearea unui plan de dietă care vă poate ajuta să restricționați caloriile în siguranță.

De obicei, femeile cu greutate corporală normală IMC normalau nevoie de aproximativ 2.

Cum să pierdeți în mod eficient în câmpul picioarelor - Clinica Dr. Brcovko

Dacă restricționați caloriile și consumați mai puțin de 1. Limita de calorii care afectează producția de lapte matern poate varia de la o femeie la alta. Prin urmare, un medic sau un dietetician este persoana potrivită pentru a sugera o dietă de reducere a caloriilor, care să țină cont de starea generală de sănătate.

  • Flexia genunchiului flexarea Beneficiile exercitării în timpul sarcinii A te menține în formă în timpul sarcinii este bine atât pentru tine, cât și pentru bebeluș.
  • Pierderea în greutate în timpul sarcinii: în trimestrul 1, 2 și 3 - Tratament
  • Pierdere în greutate huntington wv
  • Cine a pierdut câtă greutate după naștere - Tratament
  • Ce trebuie să faceți dacă întindeți picioarele în timpul sarcinii? - Hips -

Cum să slăbești în timpul alăptării fără să afectezi aprovizionarea cu lapte? Efectuarea câtorva modificări ale dietei vă poate ajuta să slăbiți în timpul alăptării. Următoarele sunt câteva sfaturi de la Asociația australiană pentru alăptare 9 și Academia SUA de nutriție și dietetică 5 pentru a obține o greutate sănătoasă în timpul alăptării.

Evita calorii goale consumul de produse alimentare, cum ar fi băuturi cu adaos de zahăr, băuturi răcoritoare, deserturi, prăjite, carne grasă etc. În general, evitați alimentele care au un nivel ridicat de grăsimi și zahăr sau sunt procesate.

4 Exerciții de fese, șold și coapse, în condiții de siguranță pentru sarcină

Alegeți gustările cu înțelepciune. De exemplu, încercați să includeți opțiuni sănătoase, cum ar fi alimente integrale, fructe și legume. Nu vă mâncați cum să pierdeți greutatea piciorului în timpul sarcinii din mers. Asigură-te că stai jos și relaxează-te în timp ce mănânci o masă. Bea mult lichide fără cafeină Optează pentru câteva exerciții ușoare precum mers plin de viață.

Cele mai frecvente întrebări ale mamelor tinere Pierderea în greutate postpartum este esențială, dar ceva ar trebui să obțineți treptat. Cât durează să slăbești după naștere?

Păstrați stresul, anxietatea și epuizarea. Acest lucru vă poate afecta și aprovizionarea cu lapte. Nu optați pentru un dieta de prăbușire sau moft.

Dieta pentru mamele care alăptează să slăbească Este important să mâncați corect în timpul alăptării, astfel încât atât mama, cât și bebelușul să obțină cantitatea potrivită de substanțe nutritive. Mai jos sunt câteva recomandări de la Academia de nutriție și dietetică pentru a ajuta femeile să atingă o greutate sănătoasă în timpul alăptării 5.

Asigura-te ca include produse alimentare din toate cele cinci grupe de alimente- cereale, legume, fructe, lapte și carne, pește și fasole. Alege carne slaba, peste, pasare, oua, nuci, fasole, etc.

cand slabesti brusc pierderea de grăsime blitz

Include fructe și legume colorate în dieta ta. Asigurați-vă că jumătate din mâncarea dvs. Puteți include și fructe întregi ca gustări. Adăugați porții mici până la trei de lapte, brânză și iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi în dieta ta.

4 Fese, exerciții de șold și coapse, sigure pentru sarcină

Treceți la produsele alimentare apollo bachelor înainte de pierderea în greutate grâu integral sau orez brun din boabe rafinate. Folosiți o cantitate mică de uleiuri sănătoase, precum canola sau uleiul de măsline, care sunt o sursă de acizi grași omega Limitați aportul de băuturi cofeinizate sau îndulcite la mai puțin de trei căni mici pe zi.

Amintiți-vă că pierderea în greutate ar trebui să fie treptată și lentă.

cum să pierdeți greutatea cu ethyrox burner de grăsime terminator

Alăptarea este un angajament pentru bunăstarea bebelușului. La fel de important este să ai grijă de tine. Asigurați-vă că vă odihniți suficient și cantitatea necesară de substanțe nutritive pentru a vă menține o sănătate bună în timpul alăptării. Aveți ceva de împărtășit despre pierderea în greutate în timpul alăptării? Împărtășiți-l cu noi lăsând un comentariu în secțiunea de mai jos.