Suplimente de slabit pentru sala


Carnitina Carnitina este cel mai cunoscut supliment sportiv, folosit atât de persoanele care practică un sport de perfomanta, cât ai de cele care merg la sală de fitness sau aerobic.

suplimente de slabit pentru sala

Carnitina este un aminoacid sintetizat la nivelul ficatului și rinichilor pornind de la alți doi aminoacizi: lisina și metionina. Acest supliment nutritiv poate fi asimilat din diferite alimente, cum ar fi: carnea de vită, carnea de oaie, carnea de vânat, carnea de pasăre, pește și lactate.

suplimente de slabit pentru sala

Cum te ajută? Principalul mecanism al carnitinei în organism se referă la activitatea sa în metabolismul grăsimilor.

Toate țesuturile, cu excepția creierului, utilizează acizi suplimente de slabit pentru sala cu lanț lung pentru producerea de energie. În activitatea musculară carnitina aduce o contribuție majoră prin oxidarea acizilor grași și eliberarea energiei.

DMAA — stimulator neuronal, creste presiunea sanguina fara efecte masurate asupra arderii grasimilor.

Ea crește utilizarea grăsimilor ca sursă de energie, previne acumularea lor, intervenind în procesul lor de ardere. De asemenea, mărește timpul până la apariția oboselii musculare. Este un supliment pentru slăbit sigur, nu au fost raportate cazuri de supradozare și, astfel, poate fi un ajutor de nădejde în lupta cu kilogramele.

suplimente de slabit pentru sala

Are efect numai în asociere cu exercițiul fizic. Cafeina Cafeina, sinonimă cu cofeina, este un alcaloid din grupa purinelor, care se găsește în cafea, ceai, nuci de cola, guarana și cacao, fiind unul dintre cei mai vechi stimulenți naturali folosiți de om.

Folosită în cantități rezonabile, acționează ca: stimulant al sistemului nervos central în creier, cofeina acționează ca un stimulent indirect.

suplimente de slabit pentru sala

Ea blochează acțiunea neurotransmitatorului adenozină, care comandă creierului să se liniștească și să adoarmă ; creșterea pulsului și tensiunii arteriale; dilatator bronhial; diuretic; stimulant al peristaltismului intestinal; potentiator al atenției și concentrării; inhibitor al oboselii. Doza optimă de cofeină este de până la mg — una până la două cești de g.

suplimente de slabit pentru sala

Pentru efecte maxime în cazul practicării sportului, cafeina poate fi consumată cu aproximativ jumătate de oră înainte de exercițiul fizic. Conținutul de cofeina al diferitelor băuturi și alimente Cafea la ibric o ceaaca 60 — mg.